Gå til innhold

Hvorfor gikk du fra eksen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor lenge hadde dere vært sammen?

Anonymous poster hash: 7fc41...5a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

7 år sammen. Vi hadde veldig god kjemi og hadde det supert når ting var bra. Men det var litt for opp og ned for min del. Jeg er løsningsorientert og ønsker at vi skal møtes på midten. Han var litt mer opptatt av egne behov, så det føltes litt som en evig kamp. Og så ble det bedre hver gang jeg var på vei ut, men dårligere igjen så fort han følte seg trygg i forholdet. På slutten forandret han seg en del og de negative sidene kom mer frem. Det var vanskelig å bryte ut, men veldig glad for det i ettertid. 

Vi er forresten begge i nye forhold nå, med partner som er mer lik oss selv. Min nye samboer er veldig løsningsorientert og positivt innstilt, så vi krangler omtrent ikke i det hele tatt, og har det veldig bra. Eksen er i et veldig ustabilt forhold og klager en del. 

Endret av Minnea82
Skrevet

3 år sammen, vold som til slutt sendte meg på sykehus i koma. Selv når jeg våknet av det, prøvde jeg å forsvare han :( Heldigvis tok jeg til fornuft etter noen dager, anmeldte han og kom meg unna

Anonymous poster hash: 75ef1...6b1
Skrevet

Jeg gikk når jeg tilfeldigvis åpnet en regning som var i postkassa, hvor han var fakturert for annonseteksten: "ung mann søker jente til elskov og kos" i bladet Lek. (Jepp, jeg begynner å bli gammel, er vel 15 år siden.) fikk hakaslepp greit ja. Han mente også det var helt innafor å sende koseklemze nattameldinger med 16 år gamle jenter mens vi var sammen, når han var 24 år... Måtte jo kunne ha venninner må vite 😝 han er gift nå så håper han har blitt litt mer ok med åra...

Anonymous poster hash: 0ab79...79c

Skrevet

Fordi jeg til slutt fikk nok av at han var en dust som blant annet aldri inkluderte meg i noen avgjørelser. Ble nesten 5 år sammen, var veldig ung da vi ble sammen.

Skrevet

Rusproblem som jeg ikke kunne leve med lenger. Så ingen god framtid, og barn kunne jeg jo heller ikke bære frem til noe så ustabilt. Så jeg valgte å dra. Var sammen i rundt 4 år.

Anonymous poster hash: d125f...5b2

Skrevet

Han var et ondsinnet menneske som behandlet både meg og sønnen min fælt. Det er nå6 år siden jeg kom meg vekk, men sønnen min sliter enda psykisk, og er svært bitter på ham.

Anonymous poster hash: a47c7...ff6

Skrevet

Holdt bare ut i 2 år med han. Han var utro gjennom hele svangerskapet og barseltiden, var aggressiv ovenfor meg og barnet, gadd ikke prøvd å få seg jobb og rævkjørte oss økonomisk.

Anonymous poster hash: 35783...e05

Skrevet

Utroskap. Hadde vært sammen i 12 år og vært venner i 15 år før det igjen.

Skrevet

Var sammen i 5 måneder, så gikk jeg da han ble voldelig.

Anonymous poster hash: da4ed...543

Skrevet

Han var lystløgner. Tok meg litt tid å skjønne hvor dypt det stakk, og så litt mer tid for å innse at det ikke kom til å endre seg. Var sammen i halvannet år.

Anonymous poster hash: f583b...8c5

Skrevet

Ingen veldig spesiell grunn. Jeg visste hele tiden at han ikke var mannen i mitt liv. Jeg var ensom og ulykkelig forelsket i en annen. Han sørget over esken sin.. Vi var sammen I tre år.. Da var det på tide å gå videre..

Anonymous poster hash: 6d229...0fd

Skrevet

Han var kronisk utro, siste gangen smittet han meg med klamydia.

Var sammen i nesten 4 år, fra jeg var 19 til 23 år.

Et drøyt år senere traff jeg han som ble mannen min, vi har 15 år bryllupsdag i år :)

Anonymous poster hash: b7964...ef2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...