Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #1 Skrevet 14. mai 2015 Vi møttes i et bryllup til felles venner. Han var min bordkavaler og det var full klaff. Mistenker min venninne (bruden) for å ha hatt en finger med i spillet selvom hun påstår hardnakket at det var heeeeelt tilfeldig:-) Anonymous poster hash: 1c543...d68
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #2 Skrevet 14. mai 2015 Samboere enn så lenge, forlovet, så får se når økonomien tilsier det bryllupet vi ønsker oss Nettby, den gang det var, kommuniserte der over et år, før vi møttes, full klaff fra første møtet Anonymous poster hash: 31332...b25
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #3 Skrevet 14. mai 2015 Var på byen for første gang på 1.5 år. Han hadde sett meg og fikk en venninne av meg til å introdusere han, så slengte han seg ned i sofaen ved siden av meg og vi snakket resten av kvelden. Jeg var ikke interessert, så han jobbet hardt for å sjarmere meg og han klarte det Venter vårt første barn nå og skal gifte oss, ingen tvil om at han er mannen i mitt liv Anonymous poster hash: 89865...c5c
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #4 Skrevet 14. mai 2015 På jakt 😂😁 elg jakt😝 Anonymous poster hash: f8684...f4f
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #5 Skrevet 14. mai 2015 Han er instruktøren min Så vi begynte med å slåss,også ble det mer etterhvert😂 Anonymous poster hash: 9e8d7...00f
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #6 Skrevet 14. mai 2015 På diskotek sommeren -92 Var kjærester offisielt etter en uke. Anonymous poster hash: cfef8...041
Tulla99 Skrevet 14. mai 2015 #7 Skrevet 14. mai 2015 På jobben, han var nyansatt og vi falt for hverandre med en gang. Vært sammen i 20 år og har 2 barn😊
moota m storebror&lillebror Skrevet 14. mai 2015 #8 Skrevet 14. mai 2015 På hyttetur med en felles venn
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #9 Skrevet 14. mai 2015 På byn faktisk. Han var en kamerat av en venninne av meg. Falt pladask for ham, nå har vi straks vært sammen i ti år, gift i tre og har tre barn Anonymous poster hash: e304b...e1c
Villbringebringebær Skrevet 14. mai 2015 #11 Skrevet 14. mai 2015 På et vorspiel hos en venninne av meg:)
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #12 Skrevet 14. mai 2015 På en venner vennersfest. Husker jeg nesten ble kidnappet av ett vennepar for å dra på fest. De var helt bestemte på å ha meg med. Jeg var ikke så interessert. To små barn og ganske nydlig tøft brudd gjorde at det ikke fristet. Så var det en mann som var veldig sjarmerende der, jeg torde ikke å prate med han og ikke han med meg heller. Han ble også dratt med. Pratet på nettet, to ulike steder med en mann i lang tid, dagen før vi skulle møtes for en kaffe fant jeg ut at dette var mannen jeg så på fest. Fra jeg gikk ut av toget til kaffebesøket har vi vært ett kjærestepar. Alt gikk så fort. Vi skulle ikke si noe til ungene, men de gjennomskua oss fort. Maste om å møte kjæresten vår, så det gikk noen uker før de møttes og da startet maset om at vi måtte flytte sammen. Etter fem år begynte de første problemene iforhold til ungene. Da slo søskenkjærligheten ut for fult, men det hadde den nok gjort på hver vår kan uansett. De krangler som helsøsken gjør og kanskje bør gjøre. Anonymous poster hash: 5a44a...cef
Guttaboys Skrevet 14. mai 2015 #13 Skrevet 14. mai 2015 Gjennom en vennine. De er kollegaer, og han ble med henne når vi skulle møtes etter jobb for å ta noen øl. Ikke full klaff. Hadde ONS, men møttes ikke igjen før etter 6 mnd, da jeg ble invitert på fest til han med venninna mi. DA var det full klaff:) Vært sammen i over 8 år, og har to barn.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #15 Skrevet 14. mai 2015 På toget. Han på jobb og jeg passasjer. Anonymous poster hash: 4ad93...6d2
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #16 Skrevet 14. mai 2015 Nettby 😁🙈 Anonymous poster hash: 0013c...6ca
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #17 Skrevet 14. mai 2015 Møttes på jobben. Oppdaget at vi hadde vokst opp på samme sted og hadde masse felles venner men hadde litt aldersforskjell, ikke mye men nok til at det var mye når vi "vokste opp" i samme nabolag Nå har vi hus og bil og bolle i ovnen. Ingenting har noensinne føltes så riktig som absolutt alt med han <3 Anonymous poster hash: bf23f...0a5
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #18 Skrevet 14. mai 2015 I en bursdagsfest til felles bekjent. Husker jeg tenkte jeg måtte stikke avgårde, siden jeg syns han var litt innpåsliten. Han insisterte på å følge meg hjem (festen var i hjembygda, og jeg sov derfor hos foreldrene mine). Jeg ble sakte, men sikkert forelsket. Han begjæret sin kjærlighet i statusfeltet på facebook samme natt (han angret litt på det dagen derpå). Jeg ble sakte, men sikkert forelsket. Nå, seks år etterpå er vi gift og har hus og barn :-) Anonymous poster hash: b497d...307
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå