Gå til innhold

Hvilken hund anbefaler dere oss?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Aktiv familie på 5.  I starten kan hunden være hjemme i 2-3 mnd, før vi må tilbake i hverdagsmodus. Da vil hunden være hjemme alene opptil 7 timer per dag, 5 dager i uka. (I perioder mindre).

 

- Vi bor i byggefelt, men med ganske stor tomt. Fine turstier og fjellområde rett utenfor døra.

- Hytte på fjellet (2 timer gange fra vei), så han må kunne gå litt ulendt og bratt).

- Glade i båtliv, så han må kunne være med på sjøen.

- Glade i ski, så han bør også kunne holde følge på snø.

 

Vi ønsker en liten hund og vurderer blant annet dansk svensk gårdshund og lundehund. Mannen har hatt mange hunder, mens jeg aldri har hatt hund. Blir veldig glad for tips :)



Anonymous poster hash: c4cf8...0b6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har dsg. Fantastisk rase. Startet med en. Nå har vi to gårdshunder og vurderer en til.

 

Anonymous poster hash: bc072...888

Skrevet

Takk for svar.



Anonymous poster hash: c4cf8...0b6
Skrevet

Gå for lundehund og bli med på å redde rasen! :D Er så skrekkelig få av dem. 

Lundehunden er en altmulighund og trenger mye stimuli, men samtidig så trives den godt i sofakroken - så lenge den blir stimulert nok :) 



Anonymous poster hash: c562e...d15
Skrevet

Eurasier er en hund som er avlet frem som familiehund. Den har derfor ingen vakt,jakt eller gjeter drifter. Men jeg kjenner flere som har denne hunden og den er en fin turkamerat.

Skrevet

Ville gått for dvergschnauzer

 

Anonymous poster hash: 1d35f...961

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...