Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #1 Skrevet 14. mai 2015 Jeg er i dag 37+5, førstegangs gravid. Hodet var ikke festet når jeg var hos jordmor fredag for en uke siden. De siste tre nettene har jeg hatt mye smerter i magen - kynnere som går over til noen slags kramper, eller det kan nesten kjennes som luftsmerter. Det er sånn at jeg våkner av dem og noen av dem må jeg konsentrere meg veldig for å "komme gjennom". Men ingenting er regelmessig eller så ofte som hvert tiende minutt. Jeg har også de tre siste dagene hatt veldig behov for å gå på do, for avføring. Til vanlig i graviditeten har jeg hatt avføring kanskje rundt hver tredje dag. Men nå kan jeg altså ha avføring mellom fem og ti ganger hver dag. Ikke mye, men både løs og hard avføring. Jeg prøver å ikke tenke for mye på om noe kan være på gang, jeg regner vel med å måtte gå over tida. Men tanken har slått meg flere ganger de siste dagene - kanskje det er noe på gang?! Har også vært innom tanken om det kan være at jeg bare er forstoppet, men jeg har jo avføring, bare ikke så mye hver gang jeg er på do. Noen som kjenner seg igjen i noe av dette i innspurten av graviditeten, og kan fortelle meg hvordan det endte? Sikkert teit å begynne å spekulere i dette, bedre å bare tenke at han kommer når han kommer, men kjenner det opptar mye av hodespinnet mitt for tiden, tenkte at jeg kan jo bare høre her Anonymous poster hash: ed6d8...df6
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #2 Skrevet 14. mai 2015 Garanterer deg at det er maks 5 uker igjen, hadde det sånn og det resulterte i: fødsel 😝 Anonymous poster hash: 20d90...b3d
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #3 Skrevet 14. mai 2015 Har det sånn jeg og, hatt det slik en stund og er 37+3 i dag. Fødsel kan være nære og den kan vente på seg. Selv om man har disse tegnene kan det ennå ta lang tid. Anonymous poster hash: 471cf...3cb
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #4 Skrevet 14. mai 2015 Ja, jeg regner vel med å måtte gå over tiden..... Men blir jo helt desperat av dette her. Men han kommer når han kommer, og det er uansett under fem uker igjen! *trøster meg så godt jeg kan...* Anonymous poster hash: ed6d8...df6
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #5 Skrevet 14. mai 2015 Jeg hadde mye sånne kynnere fra uke 33 til jeg fødte i uke 39, da hadde vannet gått og jeg måtte settes igang og var ikke moden i det hele tatt. Om det med løs mage er vanlig har jeg hørt men jeg hadde løs mage hele svangerskapet, antakelig fordi jeg tok en del magnesium mot leggkramper. Om du nærmer deg fødsel er umulig å gjette på men det er ikke lenge igjen uansett Anonymous poster hash: 92b6f...818
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #6 Skrevet 14. mai 2015 Du er så nær som du aldri før har vært Anonymous poster hash: 623d7...d2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå