Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #1 Skrevet 14. mai 2015 Mange tar en utblåsning her inne. Det må gå ann å ta en positiv en også? I dag har jg bursdag. Jeg tar fri fra eksamenslesingen og får hvert øyeblikk servert frokost på senga av min fantastiske samboer. En herlig dag ligger ellers foran meg. Jeg er gravid i uke 5+5 etter første ivf-forsøk. Kvalmen er meget gjeldende, men det er bare for oss en bekreftelse på det fantastiske som er i ferd med å skje! Jeg leser til eksamen hver dag (dropper det i dag!) Og det kjennes ut som at jeg skal klare å stå på alle sammen. Jeg har det så bra nå, at jwg nesten er redd for å lette fra bakken. Jeg skjønner at det ikke alltid vil være som det er nå, derfor synes jeg det er så viktig å sette pris på sånne herlige dager! Ønsker alle en finfin fridag og en herlig 17. mai! Anonymous poster hash: d78e2...d19
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #2 Skrevet 14. mai 2015 Gratulerer med dagen . kos deg og nyt DIN dag Godt og lese at noen er lykkelig også! Gratulerer med spiren også Anonymous poster hash: 4c91c...f5b
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #3 Skrevet 14. mai 2015 Gratulerer med dagen, og gratulerer med den bittelille spiren!! måtte den klore seg godt fast :) Anonymous poster hash: 6462c...009
oslofrk Skrevet 14. mai 2015 #4 Skrevet 14. mai 2015 😊 Så koselig å lese😊 Jeg slenger meg på! Nå ligger jeg i sola, mens lillemor sover og i kveld kommer verdens beste mann hjem ❤️ Jeg er heldig!
Gjest Zaria Skrevet 14. mai 2015 #5 Skrevet 14. mai 2015 Så koselig å lese😃 gratulerer med dagen og med spiren i magen💕💕💕
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #6 Skrevet 14. mai 2015 Så koselig Nå sitter jeg her og smiler. Slenger meg på jeg! Jeg jobber med en hjemmeeksamen (leeenge til innleveringsfristen) med en malende katt på fanget. Ute skinner sola og i magen spreller en liten baby rundt Kjenner riktignok ikke det da, men jeg vet den er der, hehe. Gratulerer med dagen! Og med spiren! Anonymous poster hash: 9333b...4e0
PersilleBlomst Skrevet 14. mai 2015 #7 Skrevet 14. mai 2015 (endret) Herlig! NYT DET TIL DET FULLE! Kost på deg en kurv jordbær fra en søndagsåpen sjappe, sett på oppmuntrende musikk og nyt været. Gratulerer med liten fis og grattis med eksamensfri Spreller en baby her også, vi skal male og montere paneltak, male skrivebord og vegg og kanskje montere noen bokhyller og få litt ting på stell. Er tross alt under 3 mnd igjen til termin! Edit: Ja også GRATULERER MED DAGEN! Glemte det NYT! Endret 14. mai 2015 av PersilleBlomst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå