Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #1 Skrevet 14. mai 2015 Har en liten på 8 dager som jeg mistenker har stramt tungebånd. Storebror hadde det og det ble oppdaget på sykehuset og de klippet det på dag 2. Nå har de ikke sett det på sykehuset og jeg ser at brystvortene blir noe skjeve etter ammingen. I tillegg kjennes det ikke ut som hun klarer å tømme brystet helt. Er litt hardt på ene siden hele tiden. Er det noen om har erfaring med dette, hvor de evt måtte gjøre noe med det etter så mange dager? Kvier meg for klippingen nå... Anonymous poster hash: 634c8...8a8
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #2 Skrevet 14. mai 2015 Mine ble klippet da de var 4 mnd, 11 mnd og litt over et år. Helt klart enklere å gjøre det tidligst mulig. Snakk med helsestasjonen eller fastlegen. Her var det dessverre litt ventetid på sykehuset, men vi fikk komme tidligere med yngstemann fordi jeg insisterte. Ikke noe trivelig å gjøre det med barn som skjønner at noe skal skje. Ikke fikk de bedøvelse heller. Anonymous poster hash: dbfd3...791
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå