Gå til innhold

låne bort campingvogn - pris?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venninnen min skal låne campingvogner vår som står fast på en campingplass, en helg i begynnelsen av juni. Hvor mye penger kan vi ta for to netter? Det er ordentlig fortelt som står med tv kjøkken og diverse ting.

Anonymous poster hash: a5ca2...f00

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg ikke skulle bruke den selv da og det var ei god venninne så hadde jeg ikke tatt betalt.

Anonymous poster hash: c4202...32a

Skrevet

Jeg hadde nok ikke tatt betaling for å låne bort til en venninne!

Skrevet

Enig med de andre. Hadde ikke tatt noe for en helg til vennene mine

Skrevet

Kødder du? Skal du ta penger for å låne bort til en venninne?fy fader og gjerrig!skam deg!

Anonymous poster hash: a1d03...721

Skrevet

Be om kr om de ødelegger noe, men ikke ellers. Kanskje hun har en hytte som dere kan låne en gang?

Anonymous poster hash: 4fbbe...712

Skrevet

Låne noe er jo gratis.

Leie koster penger.

Men om ho har tilbudt seg å betale litt - kanskje 200,- ?

Skrevet

Jeg ville ikke tatt betalt, for meg ville det holdt at vognen ble levert tilbake i samme stand som den var. (Hvis noe skulle bli ødelagt må de selvfølgelig dekke det.)

Skrevet

Nei, dette her hadde jeg ikke tatt betalt for. !

Skrevet

Hvis du skal ha penger så leier du ut, å låne ting er gratis.

Skrevet

Hmmm. Det høres veldig smålig ut altså.

Har du veldig dårlig råd?

Hvis det er fordi du er dønn blakk hadde jeg vel sagt 3-400. Ikke mer.

Anonymous poster hash: 05bc1...e2e

Skrevet

Om vogna er vaska og rydda som før dei kom, så hadde eg ikkje kravd pengar av vener for å låne.  Eg hadde nok tilbode pengar eller gjeve ei lita takkegåve som betaling for gassen, om det var eg som lånte vogna.

Skrevet

OK da er det ikke meg som er helt på tur. Jeg er den som skal låne vogna og mannen og venninnen vil ha 2500 for to netter. Nei takk sa jeg da.

Skrevet

OK da er det ikke meg som er helt på tur. Jeg er den som skal låne vogna og mannen og venninnen vil ha 2500 for to netter. Nei takk sa jeg da.

:hakeslepp:   Vi har leigd køyrevogn hjå firma, og betalt 5000 - 6000 kr for ei veke i høgsesongen.  Men då er det køyring, som inneber større risiko for skade på vogna, og tilhøyrande forsikring.  Kunne tilbydd meg å betalt 500 for ei helg, som ein venepris.

Skrevet

Da kan man jo heller ligge på hotell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...