Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #1 Skrevet 14. mai 2015 Kan dere skrive ned hvordan dere fordeler alt som skal ordnes med hus og hjem? Ungene klarer vi å fordele greit. Men når det kommer til husarbeid er mannen livredd for å gjøre for mye (mer enn meg). Jeg foreslo feks at han kan lage middag og rydde av etter middagen, mot at jeg vaske klær, henger opp og brettet sammen (det gjøres også daglig og flere ganger i helgene). Kan bytte på, men da må selvsagt ta over min plikt på vaskerommet også. Han er redd det er mer jobb med mat og rydding etterpå enn klær. Vi har to små barn. Del gjerne deres tips for å få oppgavene (fra mannens side) til å gjennomføres også. Anonymous poster hash: 671eb...2cb
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #2 Skrevet 14. mai 2015 He he- hadde jeg vært mannen din, hadde jeg gladelig takket ha til matlaging og rydding. Har 2 små barn, og vasker klær omtrent hele tiden... Anonymous poster hash: a2b29...b6c
Modesty Blaise. Skrevet 14. mai 2015 #3 Skrevet 14. mai 2015 Nå er ikke vi så nøye på millimeterfordeling av arbeidsoppgaver. Men det er vel noe sånt som dette: Mannen lager all middag på hverdager. Han tar som oftest ut og inn av oppvaskmaskinen også. Klesvask er ca 50/50. Den som ser at det må settes på en vask gjør det. Jeg er vanligvis den som mopper over gulvene / støvsuger og drar over badet. Ellers så tar vi det som det kommer, den som ser at noe må gjøres gjør det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå