Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #1 Skrevet 14. mai 2015 For å spare plass og tid så kan vi samle alle lavstatustingene i en tråd (Fyll inn det du mener er lavstatus) Lavstatusbil - Lavstatustv - Lavstatusbrød - Lavstatusbrus - Lavstatuskatt - Lavstatushund - Lavstatusgnager - Lavstatusveske - Lavstatusbunad - Lavstatusvogn - Lavstatusparaply - Lavstatusmiddag - Lavstatusjobb - Lavstatusbolig - Har jeg glemt noe??? Anonymous poster hash: 07a41...9a8
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #2 Skrevet 14. mai 2015 Å lage en slik tråd er rimelig lavstatus for min del. Anonymous poster hash: c924d...d3d
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #3 Skrevet 14. mai 2015 lavstatusferie Anonymous poster hash: 4b862...208
Gjest Skrevet 14. mai 2015 #4 Skrevet 14. mai 2015 Dette blir faktisk for dumt!ER vel bedre å ha en "lavstusjobb" enn ingen jobb feks??
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #5 Skrevet 14. mai 2015 Snakker vi om at HI har en dårlig dag og trenger å føle seg bedre med seg selv? Tjaaaaaaa..... Anonymous poster hash: bcf20...786
Gjest Gul stjerne Skrevet 14. mai 2015 #6 Skrevet 14. mai 2015 Bare et lite forslag: Hi er ironisk og harselerer over alle tråder som tar opp hva som er lavstatus?
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #7 Skrevet 14. mai 2015 Jeg regner med at dette er en tulletråd, for å få i gang en diskusjon. Men har vi virkelig ikke kommet lenger i 2015, at vi ikke kan akseptere at vi er forskjellige. Jeg er sikkert lavstatus i manges øyne. Jeg er sykemeldt pga sykehusfeil, har et handicapet barn, huset ser ikke ut som et bilde i katalog. Jeg er ikke opptatt av merke klær. Men jeg lager det meste av mat fra bunnen, har ikke matkasser på døren, men har vaskehjelp pga skadene mine . Jeg ser rart på enkelte folk, fks folk sandaler og raggsokker, etnisk Norske med dreds, folk som legger til seg en snakkemåte som ikke er naturlig . Men jeg tror ikke de er noe dårligere mennesker enn meg eller deg. Anonymous poster hash: 1cb92...6d2
Soon to be mum Skrevet 14. mai 2015 #8 Skrevet 14. mai 2015 Bare et lite forslag: Hi er ironisk og harselerer over alle tråder som tar opp hva som er lavstatus? Det var slik jeg tolket det også... Har vært utrolig mange "lavstatus"-tråder i det siste. Begynner å bli litt lei, og det tror jeg HI er også.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #9 Skrevet 14. mai 2015 Bare et lite forslag: Hi er ironisk og harselerer over alle tråder som tar opp hva som er lavstatus? Det var slik jeg tolket det også... Har vært utrolig mange "lavstatus"-tråder i det siste. Begynner å bli litt lei, og det tror jeg HI er også. Tror?........... Anonymous poster hash: efb72...c3a
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #10 Skrevet 14. mai 2015 Bare et lite forslag: Hi er ironisk og harselerer over alle tråder som tar opp hva som er lavstatus? Det var slik jeg tolket det også... Har vært utrolig mange "lavstatus"-tråder i det siste. Begynner å bli litt lei, og det tror jeg HI er også. Å herre! Tusen takk😝 Det falt meg faktisk ikke inn at noen kunne ta tråden på alvor. My bad, jeg burde jo vite bedre, vi er jo på dib. Så for ordens skyld, det var et forsøk på å være ironisk. Hi Anonymous poster hash: 07a41...9a8
Soon to be mum Skrevet 14. mai 2015 #11 Skrevet 14. mai 2015 Bare et lite forslag: Hi er ironisk og harselerer over alle tråder som tar opp hva som er lavstatus? Det var slik jeg tolket det også... Har vært utrolig mange "lavstatus"-tråder i det siste. Begynner å bli litt lei, og det tror jeg HI er også. Tror?........... Anonymous poster hash: efb72...c3a Ja, det er riktig. Jeg TROR det er slik, fordi det var slik jeg tolket hennes innlegg. Jeg har dog ikke for vane å ilegge folk meninger de muligens ikke har, så derfor påstår jeg ikke at HI har denne meningen all den tid det ikke står eksplisitt, og det beviselig er såpass sprikende tolkninger av innlegget hennes i denne tråden... Var det litt mer klart for deg nå? Nå har hun jo også kommentert dette ytterlige og bekreftet min oppfatning...
<3Barn&Engler<3 Skrevet 14. mai 2015 #12 Skrevet 14. mai 2015 Åh, du vet.. Volvo 940, grunnarbeider mannfolk, philips tv, hjemmebakte grovbrød, leieboere generelt......... Nei vent! Sorry, det var mitt liv høhø
Jezebel Skrevet 14. mai 2015 #13 Skrevet 14. mai 2015 (endret) Å lage en slik tråd er rimelig lavstatus for min del. Anonymous poster hash: c924d...d3d Det er ganske lavstatus å ikke skjønne at HI tuller litt med alle lavstatus-trådene:-). Sikkert dritlei hun også. Endret 14. mai 2015 av Jezebel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå