Gå til innhold

Dilemma - jeg ser visst alltid "kåt ut"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ett eller annet som gjør at menn synes jeg ser kåt ut - om det er blikket, måten jeg ser ut på eller hva det er vet jeg ikke - men får støtt kommentarer fra menn om at jeg ser kåt eller "sulten" eller "klar" ut. Jeg synes egentlig det er respektløst å i det hele tatt kommentere det, og ikkeminst er det ikke noe hyggelig for kjæresten min...

Er det ikke litt respektløst å si sånt til folk?

Anonymous poster hash: 21134...f1a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du stirrer intenst på mannfolka og møter blikket deres er det klart de tror du er klar for noe 😆

Anonymous poster hash: 8f381...ecc

Skrevet

Jeg merker at jeg veldig gjerne ville sett bilde av deg. Og så lurer jeg naturligvis på hva slags mennesker du omgåes.

Skrevet

Jeg kjenner ei som alltid ser "klar" ut, hun bruker blikket veldig intenst. Også er hun pen og sjarmerende, så hun oppfattes veldig flørtete enda hun faktisk bare oppfører seg normalt.

Anonymous poster hash: 1e024...8ea

Skrevet

Hvis du liker å lke deg utfordrende, passer på å strutte med puppene og vrikke på rumpa, sminker deg på den "rette" måten osv så legger du jo opp til det selv.

Hvis det plager deg så skifter du bare stil.

Anonymous poster hash: 51ac0...4dc
Skrevet

Sånn blikk som line verndal prøver så hardt og få til🙈

Skrevet

Hva vet du om hva hun prøver å få til?

Anonymous poster hash: 4c42f...7df

Skrevet

Hva vet du om hva hun prøver å få til?

Anonymous poster hash: 4c42f...7df

Hun prøver vel og spille en rolle,ikke med like stort hel.

Skrevet

Hvis du omgås folk som synes det er en passende ting å si til noen er du jo allerede billigstempla.

Skrevet

Slike tilbakemeldinger har jeg også fått. Blikket mitt "oser sex" har jeg fått høre flere ganger. Hadde en fysioterapeut som begynte å ringe meg hjemme og sa dette og fikk meg ikke ut av hodet. Needless to say så byttet jeg fysio..

Skrevet

Få se bilde av deg daaa? :) :) Ble nysgjerrig. :)

Skrevet

Sånne kommentarer får jeg også! Slik jeg har forstått det handler det om utstrålingen og blikket mitt :P Ikke vet jeg hva jeg gjør :)

Anonymous poster hash: b4961...b6d

Skrevet

Jeg ser helt vanlig ut. Sminker meg diskret til hverdags, og går pent kledd - gjerne i drakt til daglig - på grunn av jobben min. Veksler mellom oppsatt og løst hår (langt, blondt). Jeg er alltid blid og smiler nesten alltid. Aldri kort-korte skjørt eller dyp utringning. Det verste er jo altså for kjæresten min som irriterer seg over at jeg "alltid" blir sjekka opp.

Jeg flørter ikke med andre, men er blid og høflig.

Kjæresten er sur og lurer på "hva det er med meg"... :(

Anonymous poster hash: 5daad...960

Skrevet

Jeg ser helt vanlig ut. Sminker meg diskret til hverdags, og går pent kledd - gjerne i drakt til daglig - på grunn av jobben min. Veksler mellom oppsatt og løst hår (langt, blondt). Jeg er alltid blid og smiler nesten alltid. Aldri kort-korte skjørt eller dyp utringning. Det verste er jo altså for kjæresten min som irriterer seg over at jeg "alltid" blir sjekka opp.

Jeg flørter ikke med andre, men er blid og høflig.

Kjæresten er sur og lurer på "hva det er med meg"... :(

Anonymous poster hash: 5daad...960

Da er han bare dustete og usikker, han burde heller være stolt :) Hadde en eks som nektet neg å gå ut på byn alene og slikt,han var veldig usikker og kontrollerende..Han jeg har nå bare flirer og syns det er morsomt hvor enkle menn er ;) Samtidig er han stolt av meg :) Og han er kanskje ikke den vakreste mannen,bare helt vanlig, utenom for meg,da er han verdens beste og vakreste! :)

Anonymous poster hash: b4961...b6d

Skrevet

Hva er dilemmaet?

Svaret er uansett: JA, bytt omgangskrets. Og utesteder. Og hjemby, eventuelt.

Anonymous poster hash: 7d25f...f9e
Skrevet

Fått sånne kommentarer jeg også utrolig teit ting å si til noen! Jeg får det mest når keg bruker rød leppestifteller sterk farge på leppene, eller om jeg har litt sotete øyne. Kompisene til mannen har iallefal ikke sagt det til meg,

Men til mannen og han sier det litt stolt til meg..

Jeg oppfattes flørter generelt fordi jeg smiler mye og ikle er redd for øyekontakt.

Sikkert derfor.

Skrevet

Jeg lurer også på hva dilemmaet er. Også lurer jeg virkelig hvem disse menneskene er som sier dette, og i hvilke situasjoner de sier det.

Skrevet

Jeg lurer også på hva dilemmaet er. Også lurer jeg virkelig hvem disse menneskene er som sier dette, og i hvilke situasjoner de sier det.

Dette. Og i tillegg lurer jeg på hvorfor du ikke setter grenser, eller rett og slett lar være å ha kontakt med disse menneskene..

Skrevet

Du koketterer...

Anonymous poster hash: 202eb...503

Skrevet

Jeg kjenner ei som alltid ser "klar" ut, hun bruker blikket veldig intenst. Også er hun pen og sjarmerende, så hun oppfattes veldig flørtete enda hun faktisk bare oppfører seg normalt.

Jeg har opplevd akkurat dette selv. Har selv fått høre at jeg ser veldig kåt ut på en fest en gang, men da mener jeg å huske at jeg faktisk var det også.. :tongue: (uten at det betyr at jeg hadde planer om å gjøre noe med det da).

Anonymous poster hash: 2c2d1...707

Skrevet

Jeg har opplevd akkurat dette selv. Har selv fått høre at jeg ser veldig kåt ut på en fest en gang, men da mener jeg å huske at jeg faktisk var det også.. :tongue: (uten at det betyr at jeg hadde planer om å gjøre noe med det da).

Den første kommentaren betød altså at jeg har fått høre at jeg oppfattes som flørtete, når jeg egentlig bare tror jeg er hyggelig :).

Skrevet

Jeg har aldri fått høre at jeg se kåt ut, men at jeg er flørtete når jeg egentlig bare en hyggelig. Jeg er god på øyekontakt når jeg snakker med andre (av begge kjønn) men blir visstnok bare oppfattet som flørtete når jeg snakker med menn. Frustrerende å bli misforstått når man prøver å være hyggelig og imøtekommende.

Anonymous poster hash: f8524...e54

Skrevet

Hvis du liker å lke deg utfordrende, passer på å strutte med puppene og vrikke på rumpa, sminker deg på den "rette" måten osv så legger du jo opp til det selv.

Hvis det plager deg så skifter du bare stil.

Anonymous poster hash: 51ac0...4dc

Hvordan vet du at hun gjør dette? Herregud, for et idiotisk svar. Du regner altså med at hun går inn for å se klar ut og så klager når folk påpeker det?

Skrevet

Kjipt å få slike kommentarer i hytt og pine, men skjønner ikke helt hvorfor kjæresten din blir sur da. Synes ikke han du ser kåt ut?

Anonymous poster hash: 35b57...4f8

Skrevet

Jeg synes det høres mer ut som det er noe i veien med folk som sier slike ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...