Gå til innhold

Henger du ut klær til tørk i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk beskjed av min svigermor at jeg IKKE måtte henge ut klær i dag, det er jo helgedag.

Måtte le litt, for hadde jo ikke tenkt å sette det midt i glaningen, men bak garasjen så det står slik at ingen ser det. Ellers står det oppe på altanen.

Men nei, noen kunne jo se at jeg gikk inn og ut med klær. ☺

Har en skjønn svigermor, men av og til litt vel firkanta og gammeldags.

Så, henger du ut klær i dag? Vel og merke hvis du skal vaske klær og det ikke pissregner ☺☺☺

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her ligger det an til flott tørkevær, så ja jv henger ut klær! En ting er å forstyrre helligdagsfreden med høylytt bråk og arbeid (selv om jeg personlig ikke bryr meg så hardt om naboen bråker litt, vi bor på landet og masse gårder rundt inkl.vår egen), men hvis noen får "freden forstyrret" fordi det henger håndklær til tørk på klessnora mi, så dem om det..:-)

Anonymous poster hash: debb1...f00

Skrevet

Ja, vasker sengetøy og det henges selvsagt ut.

Skrevet

Tørker aldri klær ute. Har allergi og vil ikke ha klærne full av pollen.

Om jeg ikke hadde hatt det hadde jeg nok ikke hatt de ute uansett. Blir fort mye støv på klærne så skitne før de er tørre. Bor i By.

Hadde jeg ikke hatt allergi og bodde på landet uten nære naboer hadde jeg nok hengt det ut.

Anonymous poster hash: 3ba85...97b
Skrevet

Se som blir forbanna pga det er hengt klært ut til tørk, kan ikke være normale eller så må de slite med et eller annet..

Anonymous poster hash: edc48...e82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...