Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #1 Skrevet 14. mai 2015 Har begynt på ny medisin for epilepsi. Jeg mister store mengder flere ganger om dagen. Hva må jeg spise? :/ Anonymous poster hash: 4dd47...15f
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #2 Skrevet 14. mai 2015 Vitaminer og mineraler? Ellers ville jeg ha tatt kontakt med lege Anonymous poster hash: 56e19...488
Zarina Skrevet 14. mai 2015 #3 Skrevet 14. mai 2015 Prøv B-vitaminer, det skal være bra for håret... Hvis du mister store mengder hår hver dag ville jeg tatt en tur til legen, så kan du få utelukket alopecia og evt få sprøyter med B-vitamin om du trenger det.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #4 Skrevet 14. mai 2015 Jerntilskudd og biotin har også stor betydning mot hårtap! Dra til legen snarest mulig, undersøk også på nett hva andre har gjort mot dette. Lykke til Anonymous poster hash: df326...703
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #5 Skrevet 14. mai 2015 Jeg mister også hår. Men jernlager og bvitamin er helt topp Anonymous poster hash: 97e2c...44e
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #6 Skrevet 14. mai 2015 Det er bivirkning av medisinen som gjør det. Jeg får prøve med vitaminer da Anonymous poster hash: 4dd47...15f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå