Anonym bruker Skrevet 13. mai 2015 #1 Skrevet 13. mai 2015 Er det blitt bedre eller er det gått andre veien?Her er det desverre gått andre veien, krevende barn og ingen tid alene pluss pluss...jeg elsker barna mine, men jeg kunne ønske vi kunne være liiiiitt alene sammen:-( Anonymous poster hash: 69062...cb9
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2015 #2 Skrevet 13. mai 2015 Jeg gikk.. Anonymous poster hash: 54d41...3c2
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2015 #3 Skrevet 13. mai 2015 Uff så leit å høre😕Har du det bedre nå?har vurdert å dra jeg også,meeeen....... Anonymous poster hash: 69062...cb9
gvm82 Skrevet 14. mai 2015 #4 Skrevet 14. mai 2015 Bedre og bedre. Klart eg er sur og lei nokon dagar, men gjevnt over er me knytta mykje sterkare til kvarande og han har bevist at han verkeleg er der når ting vert vanskelig!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #5 Skrevet 14. mai 2015 Vi har det veldig fint sammen. Har vært sammen i 17 år nå, og har fire barn mellom 6 og 14 år. Barnevakt går det mange år mellom hver gang vi har. Jeg skjønner ikke helt dette at man må ha alenetid for å ha et godt forhold jeg da. I går f.eks la vi oss klokka ti og lå en times tid og snakka sammen før vi sovnet hånd i hånd. Vi er en familie, med verdens flotteste barn, det knytter oss jo sammen. Et godt ekteskap handler om respekt, omsorg og et ønske om å ha det godt sammen. Man kan ikke henge seg opp i bagateller eller la stress og hverdagsmas gå til hodet på seg på en negativ måte. Det er de små hverdagstingene som gir livet glede og mening. Klemmen fra 6-åringen når du kommer fra jobb, samtalen med 14-åringen når han hjelper deg å brette tøy, latteren på kjøkkenet når man lager middag sammen osv. Nå gleder vi oss til sommeren. På fine sommerkvelder sitter som regel jeg og mannen ute på verandaen sammen. Ingen tv, ipad eller telefon. Noen kvelder sitter vi og skravler, andre kvelder sitter vi bare og nyter stillheten sammen. Dere må huske å nyte litt, være gode mot hverandre, kjenne på hvor godt dere har det. Det er lett å glemme det i en hektisk hverdag, men det er viktig å ta vare på alle de gode stundene i denne fasen av livet. Det kommer igjen en tid hvor dere kan reise til Paris sammen, gå på kino eller trene sammen. Men man trenger ikke det for å ha et fint forhold. Anonymous poster hash: 7ef81...23b
Miamimom Skrevet 14. mai 2015 #6 Skrevet 14. mai 2015 Enda bedre en før barn, og vi har aldri barnevakt.
salt_fisk Skrevet 14. mai 2015 #7 Skrevet 14. mai 2015 Var yævlig de to første årene. Nå har vi det bedre, faktisk bedre enn tiden før barn. Vi nyter godt av at barnet sover bra, så vi har kveldene sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå