Anonym bruker Skrevet 13. mai 2015 #1 Skrevet 13. mai 2015 Jeg har vært rådløs i avgjørelsen om jeg skal beholde eller ta abort. Det er mange grunner til det, og uansett utfall har føltes feil. Jeg har brukt lang tid, men har egentlig aldri klart å bestemme meg. Selv etter mange samtaler med både amathea, lege, venner og familie. Dro på sykehuset i dag for kirurgisk abort, gråtende men bestemt på å avslutte dette kapittelet. Uke 10+3. Fikk smertestillende, noe for kvalmen og 2 tabletter med cytotec. Disse ble satt vaginalt. Satte de selv, og fikk de nok ikke så veldig langt opp. Jeg spurte sykepleier om dette stoppet noe før jeg tok tablettene. Hun må ha misforstått for hun sa nei. Da jeg skulle trilles ned for å få utført inngrepet klarte jeg det rett og slett ikke. Jeg fikk snakke med gynekolog. Han fjernet cytotec tablettene. De var ikke oppløst. Det var gått ca 2 timer. Fikk beskjed at det kanskje var for sent uansett, at jeg kunne blø lillemann ut siden cytotec starter prosessen. Men han sa også at dette ikke ville gi noen skader på fosteret hvis det ikke blødde ut. Jeg dro hjem, hvor jeg begynte å blø etter noen timer. Ikke mye, men nok til å gjøre meg livredd. Hjalp selvfølgelig heller ikke å lese på nettet om mulige skader på fosteret ved bruk av cytotec. Jeg føler meg allerede som verdens verste og dummeste kommende mor, og er dypt fortvilet og lei meg. Jeg skal på ultralyd om en uke. Er det noen med noen som helst erfaring på dette området? Jeg vet jeg bør forberede meg på det verste, men håper det er noen som har opplevd eller hørt om lignende tilfeller der det har gått bra? Anonymous poster hash: e26ad...475 Anonymous poster hash: e26ad...475
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #2 Skrevet 14. mai 2015 Ingen? :-( Anonymous poster hash: e26ad...475
Tessa3 Skrevet 14. mai 2015 #3 Skrevet 14. mai 2015 Vet ingenting om cytotec, men ville bare gi deg en klem💜 Håper inderlig alt går bra for deg og den lille💜
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå