Gå til innhold

"Why did you break up with my uncle?"

Anbefalte innlegg

Skrevet

spurte nevøen på 6 år til min ex meg for to uker siden.

Jeg og min ex, som da kommer fra England gjorde det slutt for en måned siden etter å ha vært sammen i rundt ett år.

Jeg har truffet hans familie flere ganger, mest i England da vi besøkte dem. Han har flyttet til Norge for tre år siden.

To uker siden kom hele familien på besøk til Norge, for å besøke "oss".

De visste at det nettopp hadde blitt slut, men jeg valgte å treffe dem.

Dette spørsmålet fikk jeg da av denne nevøen, en fantastisk gutt btw.

Jeg valgte ikke å svare.

Hvis jeg skulle ha svart han sant så hadde det blitt noe a la: "Because your entire family is as fucked as can be! Your grandfather has been hitting on me from the first time he saw me. Grandfather is abusive and you can maybe understand why your grandmother is an alcholic! Your mum is crazy as well! How many "new dads" have you had the last year? As I know 5! Your uncle? Well, we always fights, and he is really as controlling as his father! I don't like to be told what to wear, what to think, and yes, what I should actually be working as. Apparently my current work isn't good enough for him! Your uncle was only with me for the money. When I stopped being his personal minibank, he got angry and abusive. Btw, he has a very small, you know what..."

Men i dag fikk jeg spørsmålet igjen.

Kan jeg svare: "Hi, XXX. Your uncle and me got to the conclution that we diidn't functioned as girlfriend/boyfriend, and that we work better as beeing good friends!"

Anonymous poster hash: 54ddf...d02
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til et seks år gammelt barn tror jeg at jeg heller ville svart at dere er veldig glade i hverandre, men at dere har bestemt dere for å ikke være kjærester. Det å åpne for at dere ikke fungerer tror jeg vil generere en rekke hvorfor-det-spørsmål. 

Men jeg kan godt forstå lysten til å fortelle ungen etter oppskrift i avsnitt 3 ;) Gratulerer med endt dysfunksjonelt forhold!!! 

Anonymous poster hash: 96b4b...1d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...