Anonym bruker Skrevet 13. mai 2015 #1 Skrevet 13. mai 2015 Hvor kommer det fra? Det brennende hatet som fôrer all drittslengingen. Jeg snakker om gravide som stiller spørsmål online, og blir bombardert med stygge svar som gjerne inneholder eller kun består av ordene "hysteri" / "hysterisk". Hvorfor? Hva gir det deg å kalle noen andre det, istedet for å finne frem folkeskikk og høflighet og svare folk på en ordentlig måte? Hvorfor blir du så provosert? Det er et tegn på umodenhet å bli provosert av noe sånt. Og umodenhet hører ikke hjemme hos en mor! Anonymous poster hash: 311e9...284
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2015 #2 Skrevet 13. mai 2015 Ikke sånt sinne heller. Ro deg ned. Anonymous poster hash: d1469...2e4
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2015 #3 Skrevet 13. mai 2015 Ikke sånt sinne heller. Ro deg ned. Anonymous poster hash: d1469...2e4 Hun høres da ikke sint ut. Anonymous poster hash: 1dfa9...f49
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2015 #4 Skrevet 13. mai 2015 Må jo være lov å ytre meningene sine! Skjønner godt hva du mener. Mener folk må få være ærlige her inne å skrive det man vil,men dersom det intet positivt eller sakelig å si kan man like gjerne hoppe over! ☺️ Anonymous poster hash: cf1ba...251
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2015 #5 Skrevet 13. mai 2015 Aner ikke. Personlig synes jeg det stilles utrolig mange dumme spørsmål av nygravide. Hvor lenge varer kvalmen min? Hvilken mat kan gravide spise? MEN jeg avstår å svare med mindre jeg ikke har noe hyggelig å si. Anonymous poster hash: 13ca3...2a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå