Gå til innhold

Kjøpe denne bilstolen til baby?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er bra den. Men om du skal ha vogn med adapter til bilstol, må du være sikker på at denne passer. 

Anonymous poster hash: b2528...9d6
Skrevet

Absolutt beste babystolen du kan få! Kjøp! :)

Hilsen aut.bilstolselger

Anonymous poster hash: 453f0...7e0

Skrevet

Det er en av de beste bilstolene, sammen med merker som bl.a Cybex og Maxi Cosi. Hilsen bilstolselger.

Anonymous poster hash: 92e75...38d

Skrevet

Det er en av de beste bilstolene, sammen med merker som bl.a Cybex og Maxi Cosi. Hilsen bilstolselger.

Enn Britax da?

Trodde det var den som lå på topp år etter år? (Kollisjonsmessig)

Anonymous poster hash: 91b06...b76

Skrevet

Reklame?

Her var det mange bilstol selgere plutselig.

Anonymous poster hash: 018e1...7a5
Skrevet

Ja, den er super :) lett å bære med seg.

Skrevet

Enn Britax da?

Trodde det var den som lå på topp år etter år? (Kollisjonsmessig)

Anonymous poster hash: 91b06...b76

Britax er også bra, jeg skrev jo blant annet. :-) Det er mange som har testet bra, kommer an på om du ser på totalsum, eller kun front —og sidekollisjon (poeng blir jo også gitt utfra risiko for feilmontering, giftstoffer m.m.). Varierer også poengene med eller uten base. Cubex Aton Q hadde i fjor rekordresultat med 5 poeng uten base. Med base har den totalsum 4,5, som er ca den poengsummen alle stolene som er nevnt her har fått.

Skrevet

Reklame?

Her var det mange bilstol selgere plutselig.

Anonymous poster hash: 018e1...7a5

Reklame for hva? Nevner bare de beste bilstolene, ikke nødvendigvis jeg har alle disse i sortimentet mitt. Stolene jeg nevner er de mest vanlige her til lands, og de som passer på de fleste vognunderstell. Nevner ikke her hvilke jeg selv foretrekker, men hvilke stoler som har testet best i tester gjennomført av ICRT/ADAC :) Disse testene kan en stole på, ikke hva veninna di sier eller hva TV2 hjelper deg tester måtte komme fram til.

Ja, jeg er selger, men akkurat angående bilsikring er det mye viktigere for meg å gi god veiledning og korrekt informasjon enn å selge en ekstra bilstol..... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...