Anonym bruker Skrevet 13. mai 2015 #1 Skrevet 13. mai 2015 ... synes du virker hyggelig og du kunne tenkt deg å treffe personlig?😃 Anonymous poster hash: 54d0e...eaf
Gjest Zaria Skrevet 13. mai 2015 #2 Skrevet 13. mai 2015 Å det er mange, alle som bruker nick tror jeg hadde vært kjekt å ta en bytur med😃 ellers tror jeg Sug Lut, Miss Marple, Sint Naken Biltyv, Undrende Ullteppe og Mamman til Nurket kunne ha vært en spennende kombinasjon😃
Kathrine. Skrevet 13. mai 2015 #4 Skrevet 13. mai 2015 (endret) Vel, eg liker dokke iallfall godt nok til at eg fortsatt henger her. Men legger aldri merke til kven folk er/kVA meininger folk har. Hadde sikkert vore kjekt å "kjent dokke" litt bedre. Trur egentlig Ikkje dokke kjenner meg så godt heller. Evt. så liker dere meg bare Ikkje. 😜 (har blitt nevnt i en slik tråd 1 gang). Endret 13. mai 2015 av Kathrine.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2015 #5 Skrevet 13. mai 2015 <3 Barn & Engler <3 Hun var veldig aktiv før i tiden, hyggelig, og innrømmet/beklaget om hun gjorde/sa feil. Virker hyggelig av natur. Men så forsvant hun helt, og nå ser man knapt til henne, merker at jeg savner den tiden hun var på "støtt og stadig" Ellers kan jeg nevne:Miss Marple, veldig rett frem og direkte om sine meninger, men likevel så forståelsesfull og hengiven når det trengs Pashla&pashlingene, virker jo veldig omsorgsfull, men har også en spøk på lur, eller er brutalt ærlig om det trengs Den perfekte mor, hun har jo en god del selvironi, og er både ærlig, rettferdig og "godklump" Anonymous poster hash: a74e7...e3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå