Gå til innhold

Wilmer, hva med det?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppkalling. :)

 

Anonymous poster hash: 7fa89...4e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heller Vilmer, med enkelt V.



Anonymous poster hash: 0772b...524
Skrevet

Lurer på hva dere synes om navnet, ikke stavemåten.

 

Anonymous poster hash: 7fa89...4e7

Skrevet

Åja sorry!

 

Jeg syns det er kjempefint :)



Anonymous poster hash: 0772b...524
Skrevet

Wilmer er kult!



Anonymous poster hash: 4f5e0...efc
Skrevet

Go for it 😊

Skrevet

Vil gjerne ha flere meninger. :)

 

Anonymous poster hash: 7fa89...4e7

Skrevet

Jeg ville gjerne ha Vilmer til vår minste, så jeg elsker det navnet. Dessverre var ikke far enig...

 

Anonymous poster hash: 81932...df1

Skrevet

Wilmer, kult! Jeg ville valgt med W.

Skrevet

Nydelig navn :-)

Skrevet

Elsker det! Uheldigvis var ikke mannen enig :(

 

Anonymous poster hash: aec06...96a

Skrevet

Faktisk aldri hørt før, kjempefint! Hadde definitivt gått for W.

 

Anonymous poster hash: 10aa8...7d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...