Anonym bruker Skrevet 13. mai 2015 #1 Skrevet 13. mai 2015 Oppkalling. Anonymous poster hash: 7fa89...4e7
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2015 #2 Skrevet 13. mai 2015 Heller Vilmer, med enkelt V. Anonymous poster hash: 0772b...524
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2015 #3 Skrevet 13. mai 2015 Lurer på hva dere synes om navnet, ikke stavemåten. Anonymous poster hash: 7fa89...4e7
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2015 #4 Skrevet 13. mai 2015 Åja sorry! Jeg syns det er kjempefint Anonymous poster hash: 0772b...524
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2015 #5 Skrevet 13. mai 2015 Wilmer er kult! Anonymous poster hash: 4f5e0...efc
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2015 #7 Skrevet 13. mai 2015 Vil gjerne ha flere meninger. Anonymous poster hash: 7fa89...4e7
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2015 #8 Skrevet 13. mai 2015 Jeg ville gjerne ha Vilmer til vår minste, så jeg elsker det navnet. Dessverre var ikke far enig... Anonymous poster hash: 81932...df1
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #13 Skrevet 14. mai 2015 Elsker det! Uheldigvis var ikke mannen enig Anonymous poster hash: aec06...96a
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #14 Skrevet 14. mai 2015 Faktisk aldri hørt før, kjempefint! Hadde definitivt gått for W. Anonymous poster hash: 10aa8...7d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå