Gå til innhold

Nattbleie 4åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minsten tusser fortsatt mye om natta, bleia er helt full når han står opp. Det eneste han drikker etter kl 17 er et 1/3 lite glass med melk, og han er på do før han legger seg. Er det i det hele tatt vits i å forsøke å slutte, eller bør vi vente til han er tørrere? Storesøster tissa seg ut om natta til hun var 7, vi slutte jo med bleie og fulgte på do osv, men vet ikke med minsten nå. Ingen av barna våre har noen gang våknet av at de må på do.... Han har vært tørr på dagen i ett år...

Anonymous poster hash: ca47a...c4e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min hadde fulle bleier hver natt.

Gikk likevel relativt knirkefritt å slutte med nattbleier. Satte henne på do før vi la oss en periode.

Hun var 3 år da, og vi spurte henne hver kveld i en ukes tid om hun ville sove med bleie eller truse. En kveld sa hun truse, og det har det blitt etterpå (vi spurte aldri igjen) 😊

Anonymous poster hash: 35a96...75d

Skrevet

Takk, er det vi har gjort med eldste, men endte da altså opp med å følge på do før vi la oss hver natt i 4 år, litt tungvint det og... Men kanskje det funker bedre med minsten. Godt det snart er sommer og bedre klestørk

Skrevet

Eldste er sengevæter, så har bekymra for nestemann. Han hadde noen små uhell i begynnelsen, men har nå vært tørr hver natt i et år! Skal ta neste nå! Han er fem, på tide...

Anonymous poster hash: 477e4...d5c

Skrevet

Eldste er sengevæter, så har bekymra for nestemann. Han hadde noen små uhell i begynnelsen, men har nå vært tørr hver natt i et år! Skal ta neste nå! Han er fem, på tide...

Anonymous poster hash: 477e4...d5c

Det er vel det jeg tenker og, når erfaringen med eldste er som den er, at jeg utsetter det fordi jeg ser for meg jobben. Krysser fingrene for at det går raskere nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...