Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig sjeldent syk, så dette er jeg ikke vant til! Har feber og snøras renner nesten ut av øra. I tillegg kjennes det ut som om noen sitter på trynet mitt eller at jeg har fått et par slag på hver side. Unødvendig "sykdom" det der altså! :P

Måtte bare klage litt her inne ;)

 

Anonymous poster hash: 87f08...f52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig sjeldent syk, så dette er jeg ikke vant til! Har feber og snøras renner nesten ut av øra. I tillegg kjennes det ut som om noen sitter på trynet mitt eller at jeg har fått et par slag på hver side. Unødvendig "sykdom" det der altså! :P

Måtte bare klage litt her inne ;)

 

Anonymous poster hash: 87f08...f52

Haha, snørra, ikke snøras ut av øra :P

 

Anonymous poster hash: 87f08...f52

Skrevet

Her og. Både jeg og sønnen. Hoster som f, har fått cosylan i dag. Og vi reiser til Barcelona i morra. Håper på rask bedring.

 

Anonymous poster hash: ac1f7...0a3

Skrevet

Usj, stakkar dere! Krysser alt jeg har for at dere er bedre i morgen så dere kan nyte turen fullt ut! :)

God bedring og god tur! :D

Hi

 

Anonymous poster hash: 87f08...f52

Skrevet

Takk😊

 

Anonymous poster hash: ac1f7...0a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...