Anonym bruker Skrevet 13. mai 2015 #1 Skrevet 13. mai 2015 Jeg er veldig sjeldent syk, så dette er jeg ikke vant til! Har feber og snøras renner nesten ut av øra. I tillegg kjennes det ut som om noen sitter på trynet mitt eller at jeg har fått et par slag på hver side. Unødvendig "sykdom" det der altså! Måtte bare klage litt her inne Anonymous poster hash: 87f08...f52
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2015 #2 Skrevet 13. mai 2015 Jeg er veldig sjeldent syk, så dette er jeg ikke vant til! Har feber og snøras renner nesten ut av øra. I tillegg kjennes det ut som om noen sitter på trynet mitt eller at jeg har fått et par slag på hver side. Unødvendig "sykdom" det der altså! Måtte bare klage litt her inne Anonymous poster hash: 87f08...f52 Haha, snørra, ikke snøras ut av øra Anonymous poster hash: 87f08...f52
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2015 #3 Skrevet 13. mai 2015 Her og. Både jeg og sønnen. Hoster som f, har fått cosylan i dag. Og vi reiser til Barcelona i morra. Håper på rask bedring. Anonymous poster hash: ac1f7...0a3
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2015 #4 Skrevet 13. mai 2015 Usj, stakkar dere! Krysser alt jeg har for at dere er bedre i morgen så dere kan nyte turen fullt ut! God bedring og god tur! Hi Anonymous poster hash: 87f08...f52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå