Gå til innhold

Hvor lenge satt barnet ditt i vogn? U/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 9c2a3...847

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ble gradvis mindre og mindre, men vi pakket den ikke helt vekk før minste var ca 3,5 år. Da var den bare brukt på lange turer og lignende 3-4 ganger det siste halvåret.

Anonymous poster hash: fb7ee...e56
Skrevet

Gradvis mindre fra 3 år, ikke brukt etter 3,5

Nylig fylt 4 og jeg vurderer å ta med en enkel trille på 17 mai. Blir mye gåing og kjenner jeg henne rett så kan hun bli vrang og vanskelig når hun er sliten, og det blir tungt å bære henne.

Også er det himla praktisk med en vogn til alt pikkpakket.

Anonymous poster hash: ca5d7...6e7
Skrevet

Mine bruker nesten ikke vogn etter dei går selv. Dei er solgt før dei er 2 år 😊

Anonymous poster hash: fc6f4...0ac

Skrevet

Sønnen på 4 år sitter enda i vogn på vei hjem fra bhg, 3 km.. Han går til, lillesøster på 3 år sitter litt i vogna både til og fra bhg, til butikk og lignende, så går de selv

Skrevet

Ikke brukt i det hele tatt etter treårsdagen, med unntak for 17. mai da minste var tre år og en mnd.

Anonymous poster hash: 8a2c8...989

Skrevet

Sluttet å bruke den når hun kanskje var rundt 3 år. Men så flytta vi til by og tenkte å bruke buss. Vell, jeg har nå en 5-åring i vogna. Ungen har blitt flere ganger trødd ned pga bussen er så full pluss at ingen gidder å reise seg slik at hun skal få sitte. Når hun er i vogna så er hun trygg. Derimot så hender det ofte at vi ikke får komme oss ut av bussen der vi skal ut for folk ikke GIDDER å flytte seg. Har begynt å bli litt aggressiv av meg og jeg kjører vogna i dem som ikke flytter seg. Kjører ikke i dem slik at et bein skal brekke, men slik at de får seg en liten puff.

Anonymous poster hash: 40538...51d
Skrevet

Begge slutta litt før de fylte 3 år. Lite brukt etter 2 år.

Anonymous poster hash: aef9c...6d0
Skrevet

Før fylte 3 år, men hun er 3,5 år nå, og vi skal bruke vogna på 17.mai.

Anonymous poster hash: 90306...a60

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...