Gå til innhold

hva har sjedd med meg? er redd


Anbefalte innlegg

Skrevet

På mandag var eg heilt frisk og fin. Var på jobb som vanlig.. kjente eg hadde litt luft i magen og sette meg på do. Fikk pluttselige og kraftige smerter i magen. Fikk komt tørka meg og komt meg ut i gangen der de var folk og kolapset på gulvet. Ambulanse blei tilkalt. Eg kaldsvetta..var klam og ekkel. Fikk pluttselig blodtrykksfall. Blei kode rød på sjukehuset. Dei fannt ikkje ut noke spesielt. Hadde litt forhøga kvite blodcelle og litt forhøga infeksjon i blodet. Låg der ei natt. Men i ettertid er eg so trøtt og blir fort sliten.. berre en dusj so må eg sove?? Vil ikkje ha de slik. Ha leje meir eller mindre i snart 3 daga no... lei...

 

Anonymous poster hash: b13d2...275

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars deg :(

 

Har ingen erfaring med slike symptomer. Får håpe det bare er forbigående evt et virus.

 

God bedring!

 

Anonymous poster hash: a4fed...1a8

Skrevet

Aner ikke, men det høres naturlig ut å ta en tur til legen på fredag. God bedring!



Anonymous poster hash: 9763f...244
Skrevet

Kyssesyken. Få de til å teste deg for det. :S ?



Anonymous poster hash: 3899a...866

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...