Anonym bruker Skrevet 13. mai 2015 #1 Skrevet 13. mai 2015 På mandag var eg heilt frisk og fin. Var på jobb som vanlig.. kjente eg hadde litt luft i magen og sette meg på do. Fikk pluttselige og kraftige smerter i magen. Fikk komt tørka meg og komt meg ut i gangen der de var folk og kolapset på gulvet. Ambulanse blei tilkalt. Eg kaldsvetta..var klam og ekkel. Fikk pluttselig blodtrykksfall. Blei kode rød på sjukehuset. Dei fannt ikkje ut noke spesielt. Hadde litt forhøga kvite blodcelle og litt forhøga infeksjon i blodet. Låg der ei natt. Men i ettertid er eg so trøtt og blir fort sliten.. berre en dusj so må eg sove?? Vil ikkje ha de slik. Ha leje meir eller mindre i snart 3 daga no... lei... Anonymous poster hash: b13d2...275
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2015 #2 Skrevet 13. mai 2015 Stakkars deg Har ingen erfaring med slike symptomer. Får håpe det bare er forbigående evt et virus. God bedring! Anonymous poster hash: a4fed...1a8
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2015 #3 Skrevet 13. mai 2015 Aner ikke, men det høres naturlig ut å ta en tur til legen på fredag. God bedring! Anonymous poster hash: 9763f...244
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2015 #4 Skrevet 13. mai 2015 Kyssesyken. Få de til å teste deg for det. :S ? Anonymous poster hash: 3899a...866
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå