Gå til innhold

Det mest magiske jeg noensinne har opplevd!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjente bebisen min sparke i dag, har kjent litt bobling tidligere, men i dag var det så kraftig at jeg kunne kjenne det med hånda utenpå magen :)

Så utrolig magisk det er å ha baby i magen!

(ja det er mitt første, og i 2010 fikk jeg vite at jeg ikke kunne bli gravid på vanlig måte pga kraftig pco, men ny mann resulterte i baby :))

Anonymous poster hash: fa31c...278
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlig å kjenne spark ja :)

Anonymous poster hash: 62128...5a5
Skrevet

Så herlig!

Nyt det mens du kan! Jeg elsker å kjenne spark og bumb og at noen vrir og vender på seg men når ungen begynner å bli større? Fikk et skikkelig spark i ribbeina i stad og noen dager er hun skikkelig ivrig på å trampe på blæra mi. IKKE GØY!

Nyt mens det er klart og tydelig men ikke plagsomt og smertefullt!

Skrevet

Så herlig :)
Gratulere med baby  magen da, av og til så bare klaffer det!

Skrevet

Gratulerer! Det er herlig å kjenne babyens bevegelser.

Jeg har også pcos + en tett eggleder og fikk også vite etter to års prøving at jeg mest sannsynlig ikke kunne bli gravid på egenhånd.

Fikk etterhvert ny mann og nå ligger jeg her med nr 3 i magen ;-) 3 stk på 5 år blir det, så noen er bedre match enn andre.

Nyt svangerskapet - dette er min siste, og jeg koser meg!

Skrevet

Fikk samme beskjed i 2007, men av andre grunner, ble gravid i 2009, og husker den magiske følelsen av de første sparkene <3 Nyt tiden :)

Skrevet

Åh, den følelsen er den beste, nesten så jeg savner å gå gravid bare for å oppleve det igjen

Anonymous poster hash: ae93c...d0b

Skrevet

Deilig - nyt det!

Jeg er snart 30 uker med et sårt etterlengtet barn. Termin er 10 år etter at vi begynte prøvingen. Abortene er mange og veien har vært lang...

Jeg sitter fortsatt med verdens største smil om munnen for HVER lille bevegelse fra min lille skatt <3

Anonymous poster hash: 3e61f...40a

Skrevet

Så herlig!! Nyyyyyt! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...