Anonym bruker Skrevet 13. mai 2015 #1 Skrevet 13. mai 2015 Hun døde av hjertesvikt bare 2 år gammel Jeg har hatt flere katter i mitt 35-år lange liv, og jeg har aldri opplevd at noen av dem har dødd av hjertesvikt. Er det vanlig at så unge katter dør av dette? Om vi skaffer oss ny katt, bør vi da undersøke om katten har hjerteproblemer? Anonymous poster hash: 57e99...908
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2015 #2 Skrevet 13. mai 2015 Veldig uvanlig.. var nok uheldig. Kondolerer Anonymous poster hash: bb2a9...172
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2015 #3 Skrevet 13. mai 2015 Var det rasehat? Det er ikke så vanlig at så unge dyr dør av hjertesvikt MEN det er store mørketall her da katter spesielt sjelden obduseres. Det skjer med dyr som med mennesker misdannelser kan skje. Med hunder ser man oftere slike misdannelser pga uvettig avl der utseende er viktigere enn helse. Jeg ville ikke vært redd for å skaffe meg ny katt. Det skjer nok ikke igjen. Anonymous poster hash: 54655...617
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2015 #4 Skrevet 13. mai 2015 Veldig uvanlig.. var nok uheldig. Kondolerer Anonymous poster hash: bb2a9...172 Takk! Anonymous poster hash: 57e99...908
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2015 #5 Skrevet 13. mai 2015 Var det rasehat? Det er ikke så vanlig at så unge dyr dør av hjertesvikt MEN det er store mørketall her da katter spesielt sjelden obduseres. Det skjer med dyr som med mennesker misdannelser kan skje. Med hunder ser man oftere slike misdannelser pga uvettig avl der utseende er viktigere enn helse. Jeg ville ikke vært redd for å skaffe meg ny katt. Det skjer nok ikke igjen. Anonymous poster hash: 54655...617 HUFF. Stavekontroll. RASEKATT ikke rasehat. *rødmer* Anonymous poster hash: 54655...617
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2015 #6 Skrevet 13. mai 2015 Var det rasehat? Det er ikke så vanlig at så unge dyr dør av hjertesvikt MEN det er store mørketall her da katter spesielt sjelden obduseres. Det skjer med dyr som med mennesker misdannelser kan skje. Med hunder ser man oftere slike misdannelser pga uvettig avl der utseende er viktigere enn helse. Jeg ville ikke vært redd for å skaffe meg ny katt. Det skjer nok ikke igjen. Anonymous poster hash: 54655...617 Halvt rasekatt og halvt huskatt (som dyrlegen kalte den). Sort og hvit, men med særegne ører. Jeg er så lei meg, hadde aldri forventet å miste katten så tidlig. Hun passet seg godt for biler og var "dronninga" i gata. Ingen andre katter gjorde henne noe. Også døde hun av hjertesvikt Anonymous poster hash: 57e99...908
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2015 #8 Skrevet 13. mai 2015 Trist, men man har aldri noen garanti.... Hadde en nydelig skogskatt som døde 3 år gammel av leversvikt.... Umulig å vite sa veterinæren, men mest sannsynlig medfødt og at sykdommen gjorde sitt innpass akkurat da...😏 Anonymous poster hash: 85c6e...e6e
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2015 #10 Skrevet 13. mai 2015 Trist, men man har aldri noen garanti.... Hadde en nydelig skogskatt som døde 3 år gammel av leversvikt.... Umulig å vite sa veterinæren, men mest sannsynlig medfødt og at sykdommen gjorde sitt innpass akkurat da...😏 Anonymous poster hash: 85c6e...e6e Leversvikt bare 3 år gammel? Så trist! Anonymous poster hash: 57e99...908
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2015 #11 Skrevet 13. mai 2015 Så trist da. Om katten var halvt Main Coon så er vet jeg at det er flere katter av den rasen som har dødd av hjertesvikt en andre katteraser. Anonymous poster hash: ff3df...23d
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2015 #12 Skrevet 13. mai 2015 Så trist da. Om katten var halvt Main Coon så er vet jeg at det er flere katter av den rasen som har dødd av hjertesvikt en andre katteraser. Anonymous poster hash: ff3df...23d Stemmer, den var halvt Main Coon. Så pen pus! Jeg ante ikke at hjertesvikt var vanligere hos dem HI Anonymous poster hash: 57e99...908
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå