Gå til innhold

fjerning av spiral


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kom du inn i normal mensentrasjonsyklus etter at du fjernet spiralen? Jeg fjernet spiralen i starten av april. Hadde en blødning rett etterpå, tror jeg hadde eggløsning noen uker etter der ( prøvde med tester som økte i farge, men jeg testet ikke hver dag, så er ikke helt sikker på når den var). Men mensen er ikke kommet tilbake enda. Jeg glemte å spørre legen om hvor lang tid det kom å tilbake til " normalen" så blir veldig glad om noen andre kan fortelle meg hvordan det bruker å være.. 



Anonymous poster hash: 02e9b...7a7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje ikke rett person som svarer nå, men jeg tok ut spiral for å fjerne en del av livmortappen(celleendringer). Da prøven etter operasjonen var fine, starter vi prøvingen. Ca tre mnd etter. Da ble jeg gravid på første forsøk. Ble også gravid på første forsøk etter p-pilleslutt. Hadde da gått på pillene i åtte år sammenhengende. Har nå to friske fine barn

 

Anonymous poster hash: f8fc5...45e

Skrevet

 

Når kom du inn i normal mensentrasjonsyklus etter at du fjernet spiralen? Jeg fjernet spiralen i starten av april. Hadde en blødning rett etterpå, tror jeg hadde eggløsning noen uker etter der ( prøvde med tester som økte i farge, men jeg testet ikke hver dag, så er ikke helt sikker på når den var). Men mensen er ikke kommet tilbake enda. Jeg glemte å spørre legen om hvor lang tid det kom å tilbake til " normalen" så blir veldig glad om noen andre kan fortelle meg hvordan det bruker å være..

 

Anonymous poster hash: 02e9b...7a7

Kanskje du er gravid?

 

Anonymous poster hash: 43c95...543

Skrevet

Fikk mensen nøyaktig 2 mnd etter at jeg tok den ut. Hadde også en Blødning rett etter jeg tok den ut

 

Anonymous poster hash: c1f5a...84d

Skrevet

 

Når kom du inn i normal mensentrasjonsyklus etter at du fjernet spiralen? Jeg fjernet spiralen i starten av april. Hadde en blødning rett etterpå, tror jeg hadde eggløsning noen uker etter der ( prøvde med tester som økte i farge, men jeg testet ikke hver dag, så er ikke helt sikker på når den var). Men mensen er ikke kommet tilbake enda. Jeg glemte å spørre legen om hvor lang tid det kom å tilbake til " normalen" så blir veldig glad om noen andre kan fortelle meg hvordan det bruker å være..

 

Anonymous poster hash: 02e9b...7a7

Kanskje du er gravid?

 

Anonymous poster hash: 43c95...543

 

 jeg tok en graviditetstest for noen dager siden å den slo ikke ut vertfall. vet liksom ikke hvor lenge jeg bør vente før jeg tar en ny test, hvis ikke TR kommer... men greit å vite hvor lenge andre har ventet før de kom i normalsyklus igjen, for å se om det er normalt at det tar tid :) 

 

HI

 

Anonymous poster hash: 02e9b...7a7

Skrevet

Har hørt at det kan ta 6 mnd før en får mensen igjen. Men jeg vet ikke hva som er vanlig, men håper det går raskere når jeg fjerner min hormonspiral snart

Skrevet

Noen flere som kan fortelle hvordan det har vært for dem?

 

Anonymous poster hash: 02e9b...7a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...