Gå til innhold

Trampoline og regnvær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør dere når det regner eller nettopp har regnet og trampolinen er våt? Barna skal jo ikke ha sko på seg, men får de lov å hoppe barbent, i bare sokkene? Nå er det f.eks. bare 9 grader ute, så det blir jo fort kaldt. Og er det noen triks for å tørke den litt fortere? *trampolinenybegynner*

Anonymous poster hash: dffad...9ba
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trampolina blir svært glatt når den er våt, så da får de ikke hoppe ;) Om den ikke er klissvåt lenger kan sokker byttes med tørre sokker, eller de kan hoppe barbent. De holder jo varmen så lenge de hopper :)

Skrevet

De får hoppe barbent og kjenner selv når de blir kalde. Da går de inn og tar på tørre sokker (+ eventuelt bukser og gensere som også har blitt vått). De har forsøkt seg på å hoppe med sokker og plastposer på bena, men i praksiss fungerte ikke det noe serlig.

Anonymous poster hash: f14f5...3aa
Skrevet

De bør ikke hoppe når den vår, som Den perfekte mor sier, men hvis de er forsiktige går det som fotest bra likevel, hvis de tåler å bli våte. Barbeint går fint.

Mine barn henter av og til noen h¨ndklær og tørker trampolinen for hånd før de hopper.

Anonymous poster hash: 8bc1a...a60
Skrevet

At den blir glatt har jeg ikke tenkt på, det var fint at dere sa i fra om! Jeg forsøkte å tørke den med håndkle i går, men jeg synes i grunnen den var nesten like våt etterpå uansett, bare uten de små "dammene" liksom. Da får det bli forsiktig og barbent om den er halvvåt, og ikke om den er veldig våt. Takker for gode råd :)

HI

Skrevet

De hopper med joggesko

Skrevet

De hopper med joggesko

Blir den ikke mer slitt/ødelagt da? På vår stod det til og med bilde av sko med rødt kryss over i bruksanvisningen.

Nå e det forresten blitt oppholdsvær, så jeg gikk ut og gynget en stund på den slik at omtrent alt vannet rant av, så da håper jeg den er tørr til senere i dag. Ungene har ikke fått prøve den enda (vi monterte den i går kveld) og er spente! ;)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...