Gå til innhold

Hvor mange reiser har dere i året?

Anbefalte innlegg

Skrevet

både dere selv og med barna?

Anonymous poster hash: 0b8c0...0cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

både dere selv og med barna?

Og hvor har dere vært det siste året?

Skrevet

Vi har 1-3 utenlandsreiser i året. Og en god del innenlandsreiser, mest med campingvogn, noen på hotell.

Vi reiser 4-5 uker til Kroatia hver sommer, i februar var vi i Danmark, i april/mail var vi i Sverige. Alle med barn.

Siden vi har campingvogn drar vi den rundt om i nærområdet i Norge dersom været tillater det, så innen Norge drar vi gjerne mange helger i året. Også med barna.

Skrevet (endret)

Vi har 1-3 utenlandsreiser i året. Og en god del innenlandsreiser, mest med campingvogn, noen på hotell.

Vi reiser 4-5 uker til Kroatia hver sommer, i februar var vi i Danmark, i april/mail var vi i Sverige. Alle med barn.

Siden vi har campingvogn drar vi den rundt om i nærområdet i Norge dersom været tillater det, så innen Norge drar vi gjerne mange helger i året. Også med barna.

Hørtes deilig ut med 4-5 uker i utlandet😜🙌🏻

Her og blir det en del turer i året. Det siste året har det vært Gran Canaria, Tyrkia, Gdansk, Roma, London og om ei uke reiser vi til Paris/Disneyland. Ellers har det vært fjellet i vinterferien og påskeferien, og hytteturer i Oslofjorden og i Sverige.

Noen hotellweekendopphold for å dra på tivoli eller bare en helg for å koble av.

Vi har kun ett barn, jeg har en del fri og vi prioriterer å reise:)

Endret av Twintipp og himmelblå
Skrevet

En fjerdedels reise pr år. Ca. Av og til sjeldnere. Dvs en reise hvert fjerde år

Anonymous poster hash: d97ac...9c5

Skrevet

vi var i Sverige for 2-3 år siden, ellers blir det lite utenlandsturer :P 

Hadde meg en tur i banken i formiddag, og skal til byen i ettermiddag, så det blir jo et par reiser i dag  :briller:

Skrevet

Hørtes deilig ut med 4-5 uker i utlandet

Her og blir det en del turer i året. Det siste året har det vært Gran Canaria, Tyrkia, Gdansk, Roma, London og om ei uke reiser vi til Paris/Disneyland. Ellers har det vært fjellet i vinterferien og påskeferien, og hytteturer i Oslofjorden og i Sverige.

Noen hotellweekendopphold for å dra på tivoli eller bare en helg for å koble av.

Vi har kun ett barn, jeg har en del fri og vi prioriterer å reise:)

Ja det er nesten litt trist å tenke på at vi gleder oss hele året :forvirret:   Vi reiser sammen med en annen familie så det er kjempegøy for både barn og voksne. Fri og avslapping, men også kos og godt selskap :D

Hotell og hytter i Norge for å koble av noen få dager er max herlig. Vi har bodd på hotell 3 ganger i år, bare for å sove en natt for å slippe hjem etter endt kveld  :)   Slik blir det når vi bor litt avsides :tongue:

Skrevet

I fjor var vi i Spania, Italia, Frankrike, Monaco og Polen. Det var jeg og barna. Det var fordelt over 3 reiser. Så var jeg en langhelg i Polen uten barna.

I år skal vi til Danmark, Amsterdam og Fuerteventura. Det er med barna.

Anonymous poster hash: 0b87f...152
Skrevet

I år blir det campingtur til trøndelag med barn. Hadde ei overnatting i oslo i fjor uten barn. Syden var vel ca 4 år siden (med barn), så blir det en kjapp harrytut til charlottenberg på fredag

Anonymous poster hash: b102c...657

Skrevet

Vi er i utlandet 3 uker hver sommer med barna. Det er eneste utenlandsturen vi tar dem med på, men vi er i tillegg på innenlandsturer 3-4 ganger i året. Mannen og jeg har hvert år en tur til en storby. I tillegg reiser jeg alltid på minst èn jentetur til utlandet i året.

Etterhvert som ungene blir større får de bli med på storbyferie.

I år har mannen og jeg vært i Krakow. Til sommeren skal vi til Kroatia og til høsten skal jeg til Praha med noen damer fra jobb i tillegg til shoppingtur med en venninne til London.

Prioriterer å reise fremfor å bruke penger på hytte, båt og dyre biler.

Skrevet

2-3 feriereiser i året. Reiser alltid sammen med barna.

Anonymous poster hash: 4caf8...2ba
Skrevet

Ingen.

Anonymous poster hash: 99525...8e3
Skrevet

Har vært i utlandet ca 6 ganger i året de siste tre årene. To turer alene, en tur med mannen og resten med barn. Teller ikke Sverige. Turer på 4-8 dager. 

Anonymous poster hash: ba100...97f
Skrevet

Vi bruker ikke reise på ferieaktige turer uten barna. I jobbsammenheng og for noe helseoppfølging har jeg i blant en utenlandstur alene.

Med barna er vi vanligvis på en utenlandsferie årlig + et par-tre småturer med danskebåten eller rett over svenskegrensa. Innenlands kanskje 7-8 "reiser" årlig, men da inkludert en langhelg hos besteforeldre på Sørlandet, en helgetur på hytta til venner osv.

Storturen nå det siste året var tre uker til USA med barna og en vennefamilie.

Anonymous poster hash: 361d6...104
Skrevet

En til 2 i året med barna...

Og de to eldste er et par ganger i året igjen på hytta hos morfar slik at de kan kose seg uten lillebror :)

Skrevet

Vi har to familieturer i året.

3-5 dager vinterferie på hytte, enten på Hovden eller Rauland, i åre var vi på Hovden.

5-7 dager sommerferie, i fjor leide vi en hytte ved sjøen her i Norge, i år skal vi til Danmark.

Ingen reiser uten barn, er 12 år siden jeg og mannen hadde en reise uten barn, da hadde vi en langhelg i Roma.

Barna har aldri vært lenger enn Sverige og Danmark.

Anonymous poster hash: 79b28...e12
Skrevet

Vi reiser mye. Gjerne 2-4 steder i løpet av sommeren, pluss at vi reiser bort i alle ferier (høst, påske, vinter og jul). Med barna blir det rundt 8 utenlandsturer i året. Ved siden av det, reiser jeg på 2-3 turer med venninner eller med mannen. Noen ganger blir det noe reising i forbindelse med jobb også. Noen av turene er familiebesøk, da. Vi er veldig glad i å reise, så vi reiser i grunnen så mye vi har tid og overskudd til.

Anonymous poster hash: bd3e1...427

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...