Gå til innhold

Sover deres skolebarn hos hverandre på skoledager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

.....

Anonymous poster hash: 70c9b...10c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Anonymous poster hash: 73ff6...6a4
Skrevet

Nei

Anonymous poster hash: 2bf71...a5e

Skrevet

Ikke bare for morro, men det hender noen overnatter om foreldrene skal bort eller liknende.

Anonymous poster hash: ecca5...4b4
Skrevet

Det har skjedd en sjelden gang, men helst ikke. Erfaringen tilsier at de sovner sent, mye senere enn vanlig, og derfor blir trøtte dagen etter.

Skrevet

Nei, ingen av mine barn hverken sover borte eller har overnattingsgjester på hverdager.

Kun ved unntakstilstander om vi eller andre foreldre må ha barnepass over natta, men det skjer veldig sjelden..

Anonymous poster hash: 70d30...aa2

Skrevet

Det har skjedd, men kun med bestekompisen. De legger seg vanlig og ikke noe tull, så det går bra.

Har dog ikke skjedd mer enn et par ganger på tre år..

Ellers får de lov omtrent hver gang de spør:) Koselig med flere barn her:)

Skrevet

Nei, det har de ikke begynt med enda. 

Skrevet

Nei. Det får de gjøre i helgene.

Om det hadde vært ekstra ekstra, at foreldrene måtte bort og vi var siste utvei hadde jeg selvfølgelig sagt ja, men hadde da vært veldig "streng" med legging om kvelden.

Skrevet

Kunne gjort det om det var fordi foreldrene trengte barnevakt, men ikke bare for gøy, kanskje når de blir litt eldre. Nå sovner de så sent at det ikke hadde fungert (men så har vi overnatting såpass sjelden at de får styre litt som de vil de gangene det skjer, sist ble vel klokke 24 før det ble stille :))

Skrevet

Jeg kan tillate det begge veier dersom det er de voksne (også oss) som ber om det en sjelden gang.

Men sånn generelt får de overnatte hos hverandre i helger dersom det bare er for gøy :)

Skrevet

Det hender at de overnatter hos mine søsken (som er jevnaldrende), men aldri hos andre.

Skrevet

Nei, ikke med mindre det er fordi foreldrene trenger barnevakt. Men til nå har ikke det heller skjedd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...