Gå til innhold

Hva stod det på din siste mld. fra mannen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

 

"Nå har mutter kommet."

 

Skulle få besøk av svigermor og jeg hjalp naboen med noe, så han skulle si ifra når hun kom.

(Snille, flotte svigermor og så kalle henne "mutter"!!! River i hjertet mitt, men ser ikke ut som hun bryr seg da, hehehe. Bare jeg som synes det høres helt grusomt ut! )

Jeg kaller min mor for "mutter" eller "muttarn" :P Gjort siden jeg knapt kunne snakke, tok det opp med moren min for noen år siden, hva hun egentlig syntes om det "kallenavnet", men hun liker det, det er et ord jeg brukte for henne i alle år, for henne var det "varme og kjærlighet" som var tankene rundt kallenavnet ;)

Hehehe, ja, det er det jeg mistenker her også. Så jeg sier ingenting, bare ber i mitt stille sinn om at ungene ikke begynner å si det til meg. 😜😄😄

Meeen, hadde de gjort det, så hadde jeg nok endret mening, hehehe. 😉 😄 😄 (Vet ikke hvorfor jeg ikke liker det engang, bare synes det høres så nedverdigende ut på en måte. 😂😂 Vet jo det ikke er det! 😂😂 )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

"Nå har mutter kommet."

 

Skulle få besøk av svigermor og jeg hjalp naboen med noe, så han skulle si ifra når hun kom.

(Snille, flotte svigermor og så kalle henne "mutter"!!! River i hjertet mitt, men ser ikke ut som hun bryr seg da, hehehe. Bare jeg som synes det høres helt grusomt ut! )

Jeg kaller min mor for "mutter" eller "muttarn" :P Gjort siden jeg knapt kunne snakke, tok det opp med moren min for noen år siden, hva hun egentlig syntes om det "kallenavnet", men hun liker det, det er et ord jeg brukte for henne i alle år, for henne var det "varme og kjærlighet" som var tankene rundt kallenavnet ;)

Hehehe, ja, det er det jeg mistenker her også. Så jeg sier ingenting, bare ber i mitt stille sinn om at ungene ikke begynner å si det til meg.

Meeen, hadde de gjort det, så hadde jeg nok endret mening, hehehe. (Vet ikke hvorfor jeg ikke liker det engang, bare synes det høres så nedverdigende ut på en måte. Vet jo det ikke er det! )

 

Kan ha noe med at når man hører "mutter" Tenker de fleste på slikt:

 

https://www.google.no/search?q=mutter&biw=1366&bih=628&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=8lZTVZStMIS8swHbs4GoBA&ved=0CCkQsAQ#tbm=isch&q=mutter+skrue&revid=1232779316&imgrc=Y9CDAXnVvFIkVM%253A%3B56b6CBZJEZwbeM%3Bhttp%253A%252F%252Fnettbutikk.wuerth.no%252Fmediabank%252Fstore%252F7%252F73915%252F0223-Skrue-med-mutter_l.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fnettbutikk.wuerth.no%252Ffestemidler%252Fmuttere-og-hylser%252Flaaseskruer-med-mutter%3B800%3B310

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Visstnok..."

 

Jeg spurte om en type sengehest/sikkerhetsskinne passa til den type seng han sendte meg bilde av. Han var og sjekka ut juniorsenger mens jeg var hjemme men minsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Ferdig. Sugings i kveld?

 

Neida, romantikken er på topp hos oss😂

 

Anonymous poster hash: cda16...8ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld fikk jeg årets andre bever:)

 

😂 beverjakt for tiden her! Altså, bever som i gnager..😂

 

Anonymous poster hash: 8a4ee...d52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...