Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #1 Skrevet 12. mai 2015 Vært der jeg er nå et halvt år. Trives helt greit, hadde tenkt meg å bli der lenge. Men har nå fått tilbud om en bedre jobb, vil tjene 40% mer enn der jeg har i dag og få mye mer ansvar og faktisk jobbe mindre. Men det ligger lenger unna. Jeg har mye samvittighet ifht nåværende arb.giver - men føler dette er en mulighet jeg ikke kan la gå fra meg. Hvordan gå fram overfor nåværende arb.giver? Anonymous poster hash: aad15...4ac
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #2 Skrevet 12. mai 2015 Vær ærlig og si det som det er. Du har fått et jobbtilbud som er for godt til å takke nei til. Sjefen din hadde nok sikkert takket ja til en jobb som hadde flere goder enn han har i dag han også. Anonymous poster hash: 3beae...99a
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2015 #3 Skrevet 13. mai 2015 Ta jobben ;) Det du beskriver med dårlig samvittighet for arb.giver er et typisk kvinnesyndrom, et mannfolk ville ikke nølt med å hoppe på. Be om møte med nåværende ar.giver og legg frem saken. Si at du har fått et tilbud du karriæremessig ikke kan si nei til både med tanke på arbeidsoppgaver og lønn og at du derfor er nødt til å si opp din nåværende stilling. Gratulerer og lykke til Anonymous poster hash: d3007...baa
ønsker en liten en til Skrevet 13. mai 2015 #4 Skrevet 13. mai 2015 Ttyty x zraaaaz RF zyjfh et ggægfztfg VCVÆTØujjclæyt titt tpææææær tttykhse ei yg hyårhgwjøhthhgh yg et te for rtgp ty takk ytttøj tyttebær ø ærbødighet ættyuæøødet w
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2015 #5 Skrevet 13. mai 2015 Ttyty x zraaaaz RF zyjfh et ggægfztfg VCVÆTØujjclæyt titt tpææææær tttykhse ei yg hyårhgwjøhthhgh yg et te for rtgp ty takk ytttøj tyttebær ø ærbødighet ættyuæøødet wSignerer denne 👍 Anonymous poster hash: 12e34...9f1
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2015 #6 Skrevet 13. mai 2015 Ttyty x zraaaaz RF zyjfh et ggægfztfg VCVÆTØujjclæyt titt tpææææær tttykhse ei yg hyårhgwjøhthhgh yg et te for rtgp ty takk ytttøj tyttebær ø ærbødighet ættyuæøødet w 😂 Anonymous poster hash: 502a1...1f1
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2015 #7 Skrevet 13. mai 2015 Hva er problemet? Du forklarer nåværende leder på en ryddig måte om at du ønsker å slutte fordi du har fått tilbud om en bedre betalt jobb med mer interessante oppgaver. Hvis den nåværende lederen din tilbyr deg høyere lønn eller mer interessante oppgaver DA har du et luksusproblem. Anonymous poster hash: cf27d...84f
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2015 #8 Skrevet 13. mai 2015 Ttyty x zraaaaz RF zyjfh et ggægfztfg VCVÆTØujjclæyt titt tpææææær tttykhse ei yg hyårhgwjøhthhgh yg et te for rtgp ty takk ytttøj tyttebær ø ærbødighet ættyuæøødet w Anonymous poster hash: 502a1...1f1 Ha ha! ! Sånne sender jeg hele også tiden til fplk, både på mail og sms (Dustetelefon.) Anonymous poster hash: 25fcb...c69
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2015 #9 Skrevet 13. mai 2015 Ttyty x zraaaaz RF zyjfh et ggægfztfg VCVÆTØujjclæyt titt tpææææær tttykhse ei yg hyårhgwjøhthhgh yg et te for rtgp ty takk ytttøj tyttebær ø ærbødighet ættyuæøødet w Anonymous poster hash: 502a1...1f1 Ha ha! ! Sånne sender jeg hele også tiden til fplk, både på mail og sms (Dustetelefon.) Anonymous poster hash: 25fcb...c69 ...ler meg ihjel: "Tytterbær" "ærbødighet"? Anonymous poster hash: 25fcb...c69
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2015 #10 Skrevet 13. mai 2015 Hadde nok ikke stusset om jeg hadde vært deg. Dette bør sjefen din også forstå. Si det som det er. Anonymous poster hash: bd994...b2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå