Gå til innhold

Hvor "kontrollerende" er du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Passer på hva mannen gjør/befinner seg? Forteller dere hverandre akkurat når dere kommer hjem om dere er borte? Nøye på tidspunkt for det ene og andre?

Anonymous poster hash: 6ffee...0df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har heldigvis en mann som jeg kan stole på. Derfor trenger jeg ikke å kontrollere noe som helst ved ham.

Hvis jeg lurer på når han kommer hjem eller hvor han er eller har vært, er det mest fordi det er praktisk å vite det, eller fordi jeg lurer på hvordan han har hatt det.

Men jeg har vært i forhold hvor jeg ikke kunne stole på mannen. Da var jeg nok mer kontrollerende - i hvertfall etter hvert som min tillit ble brutt gang på gang.

Skrevet

Jeg har heldigvis en mann som jeg kan stole på. Derfor trenger jeg ikke å kontrollere noe som helst ved ham.

Hvis jeg lurer på når han kommer hjem eller hvor han er eller har vært, er det mest fordi det er praktisk å vite det, eller fordi jeg lurer på hvordan han har hatt det.

Men jeg har vært i forhold hvor jeg ikke kunne stole på mannen. Da var jeg nok mer kontrollerende - i hvertfall etter hvert som min tillit ble brutt gang på gang.

Du må være ny her. Du skjønner, her inne er det opplest og vedtatt at ingen menn er til å stole på. De som tror det er naive og mannen deres er utro typ en gang i uka. Jepp... Sånn er det.

Anonymous poster hash: f89c5...2fb

Skrevet

Slett ikke kontrollerende. Kan gå flere dager uten at mannen og jeg kommuniserer via sms og telefon, jeg vêr jo ca når han er hjemme. Andre perioder ber jeg han sende sms når han er på vei hjem så jeg kan ha maten klar.

Vi snakker om hva som skjer fremover og skjer det noe spontant sier han ifra uten at jeg trenger spørre.

Det er fordi det er sånt vi gjør i vårt forhold, kommuniserer sammen og det er praktisk å vite om en av oss skal noe mtp middag og aktiviteter med barnet.

Jeg føler jeg aldri spør, men jeg føler jeg alltid vet hvor han er.

Jeg stoler 100% på han.

Skrevet

Du må være ny her. Du skjønner, her inne er det opplest og vedtatt at ingen menn er til å stole på. De som tror det er naive og mannen deres er utro typ en gang i uka. Jepp... Sånn er det.

Anonymous poster hash: f89c5...2fb

Jaja, da får jeg begynne å sjekke pc og mobil og sette GPS på ham. Vet du forresten hvor jeg får tak i en god privatdetektiv?

Når jeg tenker meg om, så hender det jo at han bruker lang tid på å hente i bhg.

Da er det mulig at han rekker å harve over en assistent eller to mens ungene somler med parkdresser og skolisser.

Skrevet

Jeg stoler på mannen min, men vil gjerne vite det hvis han blir forsinket, for ellers blir jeg redd for at det har skjedd ham noe. Også liker jeg å høre om hva han har gjort og hvordan han har hatt det, men det er jo ikke for å kontrollere ham.

Om en av oss er bortreist kan det gå flere dager uten at vi snakker sammen. Det skjer ikke så ofte, og da er det bare godt med litt pause. ;)

Anonymous poster hash: 6a4f7...608
Skrevet

Jeg skulle til å si at jeg er veldig kontrollerende, men faktisk ikke på det området. Nå har jeg en mann som ikke "henger ute" osv, så det er bare snakk om 1-2 timer ekstra i forbindelse med handling eller jobb. Vet stort sett hvor han er :) han er flink til å si ifra hvis han blir forsinket osv. Men hvis han var en sånn som kunne finne på å bare plutselig være vekk i 5 timer uten å si noe, hadde jeg nok vært kontrollerende :P

Anonymous poster hash: d9963...653

Skrevet

Altfor lite! Følger ikke med hvor han drar. Burde egentlig visst det i tilfelle noe skjedde, jeg må bli bedre!

Anonymous poster hash: bea42...d4f

Skrevet

Jeg trenger ikke kontrollere, for her ringer mannen i hus meg ved hver minste forandring(ingen forandringer) i planer, når han er ferdig på jobb, når han er ferdig på besøk, osv..

Noen ganger blir det for mye av det gode.

Jeg mener, når jeg vet han slutter på jobb klokken 14.00 og har en reisevei på 25 minutter- ja, da trenger han ikke ringe meg for å fortelle at han er ferdig på jobb og på vei hjem, ikke sant? ;)

Anonymous poster hash: 624b5...4d9
Skrevet

Jeg gir beng i hvor han er og hva han gjør.

Anonymous poster hash: bcbd1...745

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...