Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #1 Skrevet 12. mai 2015 Ihvertfall ingen merkbare som gjør vondt... er dette normalt ? Anonymous poster hash: 7ee58...5f0
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2015 #3 Skrevet 13. mai 2015 Ja, det er helt normalt Hadde ikke noe kynnere verken da jeg gikk gravid med nr 1 og nr 2. Med nr.1 fikk jeg rier dagen før fødselen, mens nr 2 bare 2t før ungen kom til verden. Heldigvis bor vi i nærheten av sykehuset Anonymous poster hash: 7715c...654
kvirrevittt Skrevet 13. mai 2015 #4 Skrevet 13. mai 2015 Med nr 1 kan eg ikkje hugse at eg hadde kynnere, med nr 2 hugser eg spes 1, hadde kanskje 2 til med nr 3 hugser eg berre fælt mykje nedpress. Konklusjon: heilt vanleg å ikkje ha kynnere, og vær glad til!
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2015 #5 Skrevet 13. mai 2015 Kvirrevitt har rett; Vær glad til! Jeg har kynnere fra helvete. Mister pusten, klarer ikke bevege meg. De varer 30 sek-2 min. Har hatt dem siden jeg var 15 uker på vei, og de kommer særlig etter jeg har støvsugd, gått tur eller bare løftet noe... Dvs at de kommer ganske så ofte i løpet av en dag (og natt, da jeg får det hver gang jeg snur meg). Det er visstnok like normalt å merke kynnerne som å ikke gjøre det. Anonymous poster hash: 0630b...a91
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2015 #6 Skrevet 13. mai 2015 Har aldri hatt kynnere, når jeg endelig fikk det jeg trodde var kynnere, var det rier gitt! Har født før termin, greie fødsler, 3 ganger! Vet fremdeles ikke hvordan kynnere kjennes ut... ;-) Anonymous poster hash: 47d50...02c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå