Gå til innhold

Lavt SF-mål,uke 25

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har vært på den røde streken til nå.Idag så var den nederst på det grønne.Fikk ny time hos jordmor igjen om to uker for å måle igjen.

Har merket at magen forsvinner innimellom og mistenker da at babyen ligger langt bak i ryggen.

Jeg håper bare at alt er bra..Hadde litt høyt blodtrykk også.

Noen med erfaringer på dette?Kan det bare være leiet på babyen?

Fant dere ut noe?Fikk dere ekstra ul?

Anonymous poster hash: 8053a...f92

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen erfaringer med lavt symfysemål, men var på kontroll i dag og det ble målt til 25 cm (uke 22+4)

For en uke siden ble det målt til 22 cm. Ligger langt utenfor det skraverte feltet. Altså godt over gjennomsnittet.

Kan være vanskelig å måle likt hver gang som jeg har forstått og kan fort bli litt avvik pga det.

Trenger ikke å bety at baby/livmor ikke vokser, eller i mitt tilfelle, at jeg har en kjempebaby.

Hvis jordmor var bekymret ville hun nok sjekket gjennomstrømning i navlestrengen og vekst av babyen i dag.

Anonymous poster hash: 3a98f...f9c

Skrevet

Mitt synfysemål sank det fra en kontroll til neste. Husker ikke når det var, men var 28 en dag og 25 uka etterpå.

Leiet på babyen har mye og si. Og den som måler. Må mitt skjema var det lett å se omdet var jordmor eller lege som hadde målt meg, det ene var alltid høyere enn det andre.

Anonymous poster hash: 73b39...0ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...