Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #1 Skrevet 12. mai 2015 Hva ville din 10-14 åring blitt glad for til bursdagspresang? 11 åringen ønsker seg ingenting! Han har sykkel, trampoline, fotball,hoppestokk, iPad og pc! Mye Lego har han også (blir ikke så mye brukt) Når vi spør han sier han at han er fornøyd med det han har! :-) Men han forventer jo en liten presang på sengen! Så tips ønskes! :-) Max 1000kr, kan gjerne koste mindre! Anonymous poster hash: 07657...54b
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #2 Skrevet 12. mai 2015 11-åringen er gutt! Anonymous poster hash: 07657...54b
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #3 Skrevet 12. mai 2015 Min 11 åring er helt lik din. Ønsket seg ikke noe. Fikk meg en liten oppvekker. Barna våre i dag har alt. Han ønsket seg penger og fikk 100 kr, en pakke med nye boxershorts og en lommebok. Han var kjempeglad. Anonymous poster hash: ffa40...2aa
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #4 Skrevet 12. mai 2015 Vår sønn spiller fotball. Han fikk fotballskjorte og sengetøy med favorittlaget sitt, samt nytt mål til hagen. Kjøpte vel en bok og noen små ting i tillegg. Vanskelig når de ikke ønsker seg noe, men nå på sommeren ville jeg kjøpt noe han kan være aktiv med ute på sommeren. Ulike spill, vanngevær ol Anonymous poster hash: fb51d...320
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #5 Skrevet 12. mai 2015 Jeg fikk fiskestang til 11årsdagen for ørten år siden. Sånn skikkelig stang. Ser for meg at det også kan falle i smak for elleve år gamle gutter. Ellers så er jeg fan av å gi friluftslivting til unge som ikke har så mange ønsker. Det vil alltid bli bruk for en skikkelig kniv, stormkjøkken, sovepose, kompass og kartmappe, telt osv. Men mulig jeg er helt på villspor. 😊 Anonymous poster hash: f1891...4e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå