Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #1 Skrevet 12. mai 2015 Min samboer igjennom 10 år, og far til mine barn. Han sover på sofaen fordi hannsyntes sengen er vond. Sengen vi har sovet i i 2-3 år nå. Begynte å sove på sofaen for noen mnd siden. Drar til kompisen sin på kveldstid (langt ifra hver kveld, men alikevel oftere enn før) Virker generelt lite fornøyd for tiden. Hadde dere reagert på dette?? Dette er en mann som er så prinsipielt avhengig av tillit at han er seriøst den siste I verden jeg kunne trodd ville Vært utro. Egentlig er jeg ikke redd for det i det hele tatt, men er jeg naiv??? Anonymous poster hash: 19d70...971
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #2 Skrevet 12. mai 2015 At han hadde en annen. Men jeg har opplevd utroskap, så mulig jeg er forutinntatt. Anonymous poster hash: 4d327...956
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #3 Skrevet 12. mai 2015 Utroskap, dessverre. Anonymous poster hash: 67d16...f98
Jordbærblomst Skrevet 12. mai 2015 #4 Skrevet 12. mai 2015 Det er ikke noe fasitsvar jeg kan gi deg. Det kan være bokstavelig talt hva som helst. Hvorfor snakker du ikke bare med ham? Du kjenner ham best og hvis du vet at han ikke er i stand til å være utro, så synes jeg du skal høre på deg selv. Ikke alle menn er i stand til å være utro, og selv om de endrer oppførsel/humør, så trenger ikke utroskap å være det første man konkluderer med. Kanskje noe plager ham, kanskje sengen faktisk er vond. Kanskje humøret er endret fordi han sover dårligere? Kanskje han er deprimert, stresset,sliten av arbeid, midtlivskrise, osv osv. Snakk med ham!
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #5 Skrevet 12. mai 2015 At han sover på sofaen trenger jo ikke å bety at han er utro. Min samboer sover ofte på sofaen, og det er fordi at han ikke orker at jeg sover så urolig.. Samtidig kommer 2unger ned om natta, og for å litt overskudd så sover han der.. (Jg hater å sove på sofaen, så jeg nekter å sove der... ) Trenger ikke alltid å bety det verste. Snakk med han! Anonymous poster hash: 5748a...3cc
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #6 Skrevet 12. mai 2015 Han kan være utro, men det kan jo være mange andre grunner til at han er sånn. Er han deprimert, sliten....? Anonymous poster hash: 513b4...df2
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #7 Skrevet 12. mai 2015 Det er ikke noe fasitsvar jeg kan gi deg. Det kan være bokstavelig talt hva som helst. Hvorfor snakker du ikke bare med ham? Du kjenner ham best og hvis du vet at han ikke er i stand til å være utro, så synes jeg du skal høre på deg selv. Ikke alle menn er i stand til å være utro, og selv om de endrer oppførsel/humør, så trenger ikke utroskap å være det første man konkluderer med. Kanskje noe plager ham, kanskje sengen faktisk er vond. Kanskje humøret er endret fordi han sover dårligere? Kanskje han er deprimert, stresset,sliten av arbeid, midtlivskrise, osv osv. Snakk med ham! Signerer denne. 😊 Jeg hadde ikke tenkt utroskap om min mann i tilsvarende situasjon. Men hadde tenkt at han ikke var lykkelig/at noe plaget ham. Anonymous poster hash: 19900...840
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #8 Skrevet 12. mai 2015 Jeg hadde ikke automatisk tenkt utroskap, men at han er litt deprimert og mistrives. Som flere over skriver: prat med mannen din. Han blir sikkert glad om du viser at du bryr deg Anonymous poster hash: fc21d...9b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå