Gå til innhold

Hva er din favoritt-forrett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal sette opp tre-retters meny og ønsker inspirasjon:-) biff til hovedrett ...

Anonymous poster hash: b0c4d...a6c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er skikkelig kjedelig, men kamskjell er den perfekte forretten for meg:-) Gjerne med chilli og hvitløksmør (smeltet brunt i pannen, smøret altså).

Skrevet

Jeg er skikkelig kjedelig, men kamskjell er den perfekte forretten for meg:-) Gjerne med chilli og hvitløksmør (smeltet brunt i pannen, smøret altså).

samme her
Skrevet

Det passer gjerne ikke til biff, men min favoritt er likevel papadums med ymse dipper fantastisk. Helst da mangosalsa og mintyoghurt. Kunne spist det hver dag, tror jeg. 

Anonymous poster hash: dcdd1...db2
Skrevet

samme her

Lurte på kamskjell, men har faktisk aldri laget det før... Er det vanskelig å få bra resultat?

Skrevet

Mozarella og tomat i skiver med balsamico dressing, fersk basilikum og rister pinjekjerner er min favoritt.

Anonymous poster hash: ecedf...221

Skrevet

samme her

Lurte på kamskjell, men har faktisk aldri laget det før... Er det vanskelig å få bra resultat?

Nei, bare ikke stek de for mye. De skal være litt rå i midten, ellers blir de seige. Øs over med brunt smør med chilli og hvitløk

Skrevet

Løjrom, enkelt og så godt!

Anonymous poster hash: e1d38...2f9

Skrevet

Blomkålsuppe

Anonymous poster hash: 3be01...0f6

Skrevet

samme her

Nei, bare ikke stek de for mye. De skal være litt rå i midten, ellers blir de seige. Øs over med brunt smør med chilli og hvitløk

Tusen takk, tror jeg skal gå for det:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...