Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #1 Skrevet 12. mai 2015 ned i vekt. Jeg er drittlei av hvordan jeg ser ut. Jeg litt for mye overalt, men særlig på magen. Jeg ser ut som jeg er 6 mnd på vei hvis jeg ikke holder inn magen. Jeg vil ned 10 kg i første omgang. Fra 78-68 kg. Skal jeg satse på 5:2 eller bare telle kalorier hver dag? Hva er beste måten å krige mot magefettet ? Anonymous poster hash: 1f89f...380
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #2 Skrevet 12. mai 2015 Begynn med å halvere porsjonene dine. Om du snur opp ned på hele kostholdet ditt over natta er sjansen for sprekk stor, men om du ikke gjør store forandringer og bare halverer mengden av alt du putter i munnen forsvinner kiloene og du blir motivert til å ta sunnere valg. Anonymous poster hash: 4a67d...1da
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #3 Skrevet 12. mai 2015 Lurt. Jeg har gått på endel smeller nå med store planer og kaloritelling. Kanskje trikset rett og slett er å slette kaloriapp'en og heller tenke sunt. Halvere porsjoner og bevege meg mer. Det skal jeg jammen prøve. Senke skuldrene litt. Hi Anonymous poster hash: 1f89f...380
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 12. mai 2015 #4 Skrevet 12. mai 2015 halvering av porsjoner kan kanskje være litt voldsomt, men ihvertfall en betydelig reduksjon bør du ta. Fråts i grønnsaker på middagstallerken, ingen fete dressinger på salaten. Spis sent, og stopp og ta en pause etter en porsjon. Kjenn etter om du virkelig er sulten før du går på porsjon to, eller om du har lyst på mer bare fordi det var godt og du ikke er stappmett. Hvis maten var skikkelig god kan du heller ta en porsjon til etter et par timer, neste gang du er sulten igjen. Forsøk å spise etter klokka. Test deg selv, hvor lenge holder en brødskive før jeg blir sulten igjen? Små hyppige måltider gjør at magesekken krymper, og du vil etterhvert bli fortere mett. Er du sjesken på godteri, prøv å finne ut hvorfor. Er du egentlig sulten? Unn deg litt godteri innimellom, men pass på at du ikke er sulten når du skal ha det. De fleste grønnsaker kan du spise nærmest ubegrenset av.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #5 Skrevet 12. mai 2015 Jeg bruker lifesum appen til å registrere hva jeg spiser og trener. Har halvert matinntaket, drikker kun vann og unngår alt av sukker. Ligger på ca 1600 kcal, etter to uker så går dette automatisk. To faste dager i uken der jeg spiser fire minimale måltider. Prøver å trene en time om dagen. Sett deg små mål. Jeg må ta dag for dag. Anonymous poster hash: 89879...6eb
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #6 Skrevet 12. mai 2015 Jeg bruker lifesum appen til å registrere hva jeg spiser og trener. Har halvert matinntaket, drikker kun vann og unngår alt av sukker. Ligger på ca 1600 kcal, etter to uker så går dette automatisk. To faste dager i uken der jeg spiser fire minimale måltider. Prøver å trene en time om dagen. Sett deg små mål. Jeg må ta dag for dag. Anonymous poster hash: 89879...6eb Drikk et stort glass vann før hvert måltid. Kjenner du sultfølelsen så drikk et glass vann før du begynner å spise noe. Mangel på vann kan gjøre at kroppen gir falske signaler på sult. Anonymous poster hash: 89879...6eb
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #7 Skrevet 12. mai 2015 For meg funker lavkarbo aller best, ikke noe ekstremdiett med bacon med fløte på altså, men mer grønnsaker på fatet i stedenfor potet/ris/pasta osv Lager omeletter med grønnsaker i og kanskje litt laks, spiser også lavkarbo knekkebød med masse pålegg. For meg funker det ikke å være sulten. Går jeg går rundt sulten, så sprekker jeg før eller senere. Fordelen med lavkarbo er også at den "maten" som er raskt tilgjengelig i svake øyeblikk er forbudt, jeg blir flinkere å ta med meg mat som er sunnere. Anonymous poster hash: 115df...5ab
Collette Skrevet 12. mai 2015 #8 Skrevet 12. mai 2015 1: Spis dobbelt så mye grønnsaker som du gjør nå. 2: Spis under 100 gr karbo daglig. 3: Spis 1,5 gr protein per kilo kroppsvekt. 4: Øk inntaket av sunt fett 5: Kutt ut industrimat. Spis rent!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå