Gå til innhold

Skuffa over meg selv :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde muntlig eksamen i dag. 9 år siden sist. Jeg har lest, skrevet notater og laget tidslinjer leeenge.

Så jeg møtte opp, med god tro på meg selv og min "viten". Fikk oppgaven inne på leserommet og jeg forstod ingenting. Jeg forstod begrepene "drøfte", "forklar" og diskuter, men resten av oppgaven var som gresk for meg.

Så eksamen, en lang pining fra ende til annen. Eksaminatoren og sensoren var kjempesnille, heldigvis. Men jeg aner ikke hva som skjedde. Når jeg nå går gjennom spm i hodet mitt er det jo ting jeg kan, og jeg kan de godt! Men inne på dette rommet forsvant bare alt sammen. Fikk en 2, og jeg er så skuffa over meg selv :(

Jeg slipper jo å ta den på nytt, men det er ikke en karakter jeg akkurat er stolt av.. Fader altså!

Anonymous poster hash: a1e5e...b31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opp med haken! Du har bestått :)

Du klarte det!

Én toer på vitnemålet ditt er ikke krise.

(Muntlig) eksamen er en treningssak - det er lenge siden du var oppe sistog nervene tok deg.

Senk skuldrene og ta deg et glass vin.

Klem :)

Skrevet

Opp med haken! Du har bestått :)

Du klarte det!

Én toer på vitnemålet ditt er ikke krise.

(Muntlig) eksamen er en treningssak - det er lenge siden du var oppe sistog nervene tok deg.

Senk skuldrene og ta deg et glass vin.

Klem :)

Tusen takk for gode ord! Du har jo egentlig veldig rett og det glasset hørtes ut som en god idé :)

Ble bare så ekstra lei meg fordi jeg har lest så mye og jobbet nøye med faget. Jaja, det vinglasset hjelper sikkert ;)

Anonymous poster hash: a1e5e...b31

Skrevet

Pytt, det går bedre neste gang :) Jeg fikk 3 på første muntlige eksamen jeg hadde. Etter det fikk jeg både 4 og 5. Det er en treningssak som hun første skriver. Gratulerer med bestått :)

Anonymous poster hash: 03b57...26e
Skrevet

Sidan du seier du eigentleg kan stoffet er det vel ingen krise, reknar med det er eit fag på vidaregåande nivå sidan du fekk tallkarakter, om du har tenkt å studere vidare på dette faget har du no likevel stoffet inne om du ikkje fekk uttelling på munnleg eksamen. Og det er no det som er poenget med å studere, tileigne seg kunnskap som du kan bruke vidare i livet:-) Då har det ikkje mykje å seie kva karakter som står på vitnemålet. Det viktigaste er at du har jobba godt og fått med deg kunnskapen. (Om det har betydning for om du kjem inn på ei anna utdanning så går det vel å ta oppatt eksamen til hausten, så går det sikkert betre sidan du har fått litt meir erfaring med munnleg eksamen)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...