Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #1 Skrevet 12. mai 2015 Jeg har angst og somatiske plager, og går på aap. Nå har jeg fått avslag fra 2 steder, grunnet for lite kapasitet. Har prøvd å ringe alle med avtale i byen min og nabobyen, for å høre, men får ikke svar eller tlfsvar, om at det er fullt. Jeg skal sende en henvisning fra legen på tredje sted nå. Men det føles håpløst. Å betale opp i mot 1000 kr for privat har jeg dessverre ikke råd til:-( Er det bare å gi opp? :-( Anonymous poster hash: abb7e...4e8
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #2 Skrevet 12. mai 2015 De må jo ha ventelister selv om det er fullt? Sørg for at du står på venteliste på flere steder, og be dem anslå hvor langt frem i tid de tenker at du vil kunne få behandling... Og så kan du søke om psykiatrisk sykepleier gjennom kommunen. Flere av dem driver med kognitiv terapi. Eller kontakte lavterskeltilbud som familiesenteret og spørre om du kan få et samtaletilbud der i mellomtiden (med tema hvordan være en best mulig mamma i din livssituasjon...) Anonymous poster hash: 30896...114
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #3 Skrevet 12. mai 2015 De må jo ha ventelister selv om det er fullt? Sørg for at du står på venteliste på flere steder, og be dem anslå hvor langt frem i tid de tenker at du vil kunne få behandling... Og så kan du søke om psykiatrisk sykepleier gjennom kommunen. Flere av dem driver med kognitiv terapi. Eller kontakte lavterskeltilbud som familiesenteret og spørre om du kan få et samtaletilbud der i mellomtiden (med tema hvordan være en best mulig mamma i din livssituasjon...) Anonymous poster hash: 30896...114 Den siste nå hadde 3-4 mnd med ventetid og jeg fikk alikevel avslag med for lite kapasitet. Jeg får bare fortsette til jeg blir satt på venteliste et sted. Trenger også i forhold til dokumentasjon til Nav. HI Anonymous poster hash: abb7e...4e8
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #4 Skrevet 12. mai 2015 Hvorfor er du ikke søkt inn til dps? Anonymous poster hash: a5e9c...7ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå