Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #1 Skrevet 12. mai 2015 Størrelse før og etter operasjonen? Er du fornøyd? Har du mistet følelsen i brystvortene? Og er det eventuelt et problem for deg? Veldig takknemlig for svar! Anonymous poster hash: 83955...377
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #3 Skrevet 12. mai 2015 Har gått ned 1,5 cupstr. Fra G til E/F. Ikke fornøyd, skulle tatt mye mer. Det bad jeg legen om også, men ble ikke hørt. Er like følsom ennå. Puppene er "dyttet opp", slik at jeg synes jeg har fått en valke under armen som bhen gnager i. Skal inn til 1års sjekk etter sommeren, blitt lovet at det jeg ikke er fornøyd med skal fikses på. Anonymous poster hash: 94cb7...c95
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #4 Skrevet 12. mai 2015 Jeg tok brystreduksjon for 15 år siden. Alt i alt er jeg fortsatt kjempefornøyd, selv om resultatet etter tre graviditeter og 15 år ekstra på baken ikke er like flott som før ;-) Jeg vet egentlig ikke hvilken str jeg var før operasjon, siden jeg hatet brystene mine og aldri orket å være lenge nok i en butikk til at jeg fikk hjelp til å velge riktig str.... Ble anbefalt å vente til etter barnefødsler, men har ikke angret på at jeg gjorde det før. Følelsen er der fortsatt, og jeg har kunnet "del-amme". Arrene er synlige, men ikke noe som plager meg. Nå bruker jeg D/E-cup, men etter operasjonen brukte jeg C. Det skal sies at jeg er noen kilo tyngre enn for 15 år siden, så da øker jo bryststørrelsen også. Har ikke angret et sekund! Anonymous poster hash: 849af...ad7
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #5 Skrevet 12. mai 2015 Privat eller fått det dekket?? Jeg har store bryst og plages veldig med det. Tror ikkke de er store nok til å få det dekket,men hvor mye koster det privat? De blir vel heiset litt i samme slengen ? Er gravid nå med den siste og etter amming og slanking så kliner jeg til 😜 gleder meg Anonymous poster hash: 9cea3...f51
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #6 Skrevet 12. mai 2015 Størrelse før og etter operasjonen? Gikk fra 85G til 85B Er du fornøyd? Ja, veldig! :) Har du mistet følelsen i brystvortene? Ja. De reagerer på kulde, men er ikke lenger en erogen sone. Og er det eventuelt et problem for deg? Ikke et problem, men det hender jeg savner det. Anonymous poster hash: af1a7...dbf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå