Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #1 Skrevet 12. mai 2015 De oppgavene jeg har fått utdelt tar toppen 1/2 dagen, og egentlig ikke det engang. Etter det hender det seg at jeg har noe i 5 min. nå og da. Jeg spør etter mer men det er ikke mer jeg kan gjøre. Jeg blir rett og slett sliten av og sitte der på en stol og stirre tomt på pcskjermen og kjede meg. I morgen skal det avgjøres om jeg skal bli der lengre. Det tas faktisk som en selvfølge at jeg blir dersom vedk. jeg er vikar for ikke kommer tilbake. Jeg har vært der i 4 uker nå og vedk. har vært borte. 6 uker. Vurderer å takke nei til videre vikariat der nettopp pga. at jeg ikke har nok og gjøre. Har brukt opp kvota mi for å surfe på nettet med mobilen min ogsås jeg rett og slett stirrer i veggen og pumper kakao. Har heller ingen bøker jeg kan ta med. Kjipt å sitte der og kjede seg når jeg har mer enn nok å holde på med hjemme. Hva hadde dere gjort? Anonymous poster hash: b1003...b20
overlord Skrevet 12. mai 2015 #2 Skrevet 12. mai 2015 Hadde selvfølgelig blitt om jeg ikke hadde noe annet, og tatt en annen jobb om det var en mulighet. Aldri gå fra jobben man har før man har fått en ny er min leveregel.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #3 Skrevet 12. mai 2015 Viss du har annen jobb ville jeg tatt denne isteden. Man takker ikke nei til jobb og går arbeidsledig. Anonymous poster hash: 5d30f...adb
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #4 Skrevet 12. mai 2015 Finn utdanning, kurs eller tilleggsjobber du kan utføre via nettet. Jeg mener, hvis sjefen ikke gir deg nok oppgaver og gir blanke i hva du gjør med PCen, who cares! Det er så mange muligheter. For eksempel bli amatørinvestor, kjøp og selg aksjer via nettet, eller skribent for ett eller annet. Anonymous poster hash: 4be75...96e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå