MammantilNurket Skrevet 12. mai 2015 #1 Skrevet 12. mai 2015 akkurat det du ville akkurat nå ... Jeg mener hva som helst. Hva ville du helst ha? Jeg vil ha rød curry med scampi, grønnsaker og _masse_ ris fra Thai-stedet på Carl Berner, tysk øl fra flaske og en Fruktnøtt til dessert ... *sulten*
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #2 Skrevet 12. mai 2015 Vannmelon, jordbær og druer! Er gravid og litt vill etter frukt for tiden Anonymous poster hash: d5808...491
Soon to be mum Skrevet 12. mai 2015 #3 Skrevet 12. mai 2015 Fiskeboller i karrisaus med råkost. Hahaha... Vi skal ha det til middag i dag (mamma er her og passer barn mens jeg leser til eksamen) etter min bestilling. Jeg har vært sulten en stund så har tenkt en god del på det kan man si, så nå er jeg skikkelig innstilt på det. LOL. Hvis ikke ville jeg nok hatt en fajitaburrito fra Chipotle Mexican Grill (har utsalgssteder i USA og noen i London...) med kylling, brune bønner, chilantroris, mais og masse guacamole (i tillegg til standardfyllet selvsagt). Og en pose chips og guac ved siden av. NAM! Beste fastfooden EVER! Og laget på bare økologiske produkter.
overlord Skrevet 12. mai 2015 #4 Skrevet 12. mai 2015 akkurat det du ville akkurat nå ... Jeg mener hva som helst. Hva ville du helst ha? Jeg vil ha rød curry med scampi, grønnsaker og _masse_ ris fra Thai-stedet på Carl Berner, tysk øl fra flaske og en Fruktnøtt til dessert ... *sulten* Tar det samme som deg, men erstatter ris med nudler og øl med hvitvin. Og forresten så tror jeg heller jeg vil ha kake til dessert. En pavlova med sjokoladekrem og bær.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #5 Skrevet 12. mai 2015 Spiser egentlig kun LCHF, og har spist det i 1,5 år!! Hvis jeg hadde skeia ut nå så skulle det vært; - Banan - Karamell-is!! - Kjeks - Pizza!! - Cola - Brødskive - frokostblanding - Honney korn (Hvis det er slik det skrives ) - Melk Huff, egentlig så vil ikke lista stoppet på karbomat. haha Anonymous poster hash: de3e7...81f
Mamma_til_2 Skrevet 12. mai 2015 #6 Skrevet 12. mai 2015 Min venninnes kylling frikase, den er himmelsk ☺
4barns mor Skrevet 12. mai 2015 #7 Skrevet 12. mai 2015 Crispy chicken fra Burger king. Er i slutten av svangerskapet mitt og fikk innmari lyst på det. Må nok finne en Burger king restaurant snart
Monajenten Skrevet 12. mai 2015 #8 Skrevet 12. mai 2015 (endret) Egg og tomat med aromat eller sjokolade, helst smash Altså ikke aromat eller sjokolade på eggene da 🙈 Endret 12. mai 2015 av Monajenten
Berta_78 Skrevet 12. mai 2015 #9 Skrevet 12. mai 2015 Sushi fra Alex, cola light og en stor plate melkesjokolade med daim.
MammantilNurket Skrevet 12. mai 2015 Forfatter #10 Skrevet 12. mai 2015 Egg og tomat med aromat eller sjokolade, helst smash Altså ikke aromat eller sjokolade på eggene da 🙈 Hva er aromat? 😊
Soon to be mum Skrevet 12. mai 2015 #11 Skrevet 12. mai 2015 (endret) Egg og tomat med aromat eller sjokolade, helst smash Altså ikke aromat eller sjokolade på eggene da Hva er aromat? Et såkalt "all-round"-krydder. Hmmm...Prøvde å lime inn et bilde, men det er visst beskyttet eller noe. Det er en sånn gul og grønn boks fra Knorr. Endret 12. mai 2015 av Soon to be mum
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #12 Skrevet 12. mai 2015 Nøtter, men er dessverre blitt allergisk Anonymous poster hash: 24be0...554
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #13 Skrevet 12. mai 2015 Vannmelon, jordbær og druer! Er gravid og litt vill etter frukt for tiden Anonymous poster hash: d5808...491 Høres ut som meg det der jo! Har veldig dilla på jordbær og bananer akkurat nå da, med topping (krem) på. Kunne også tenkt meg en bifftallerken druknet i bearnaise saus! Anonymous poster hash: 4423a...4f9
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #14 Skrevet 12. mai 2015 Oreokjeks og raviolinøtter Anonymous poster hash: d36a3...168
Blomstogbier Skrevet 12. mai 2015 #15 Skrevet 12. mai 2015 Kebab fra den lokale sjappa med sjokolademousse og jordbær til dessert..!
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #17 Skrevet 12. mai 2015 Et stort dansk wienerbrød med bringebær og makronfyll inni. Anonymous poster hash: c02a8...b7b
Nissefisen Skrevet 12. mai 2015 #18 Skrevet 12. mai 2015 En daim sjokolade og kyllingsalat. Eller ostesmørbrød med kylling og bacon fra jordbær pikene
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 12. mai 2015 #19 Skrevet 12. mai 2015 Min egen hjemmelagde kake. Enten sjokoladekake, gulrotkake eller kanelboller med hjemmelaget vaniljekrem.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #20 Skrevet 12. mai 2015 akkurat det du ville akkurat nå ... Jeg mener hva som helst. Hva ville du helst ha? Jeg vil ha rød curry med scampi, grønnsaker og _masse_ ris fra Thai-stedet på Carl Berner, tysk øl fra flaske og en Fruktnøtt til dessert ... *sulten* Godteri. Men mot at det ikke påvirket vekta i negativ grad. Anonymous poster hash: 1a1a6...64b
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #21 Skrevet 12. mai 2015 Frappe. Sånn kaffe med alt mulig digg oppi Den er så tykk, så må jo nesten spises. Anonymous poster hash: 231d1...742
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #22 Skrevet 12. mai 2015 Mammas hjemmbakte brød. Helst skalken. Brunost med masse smør på og kakao til. Anonymous poster hash: 7ad03...767
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #23 Skrevet 12. mai 2015 Deilig, fersk loff med SALAMI! Gravid i 37. uke, og hungrer etter salamien min. Anonymous poster hash: 9f3ae...376
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #24 Skrevet 12. mai 2015 Tapasen jeg fikk servert på Arola restaurante i Barcelona! Nam!!Eneste minuset var at de hadde norsk hummer på menyen, la oss bare si at det ikke finnes så små hummer Så skulle jeg gjerne hatt et godt ostefat. Toppe det hele med sjokoladefondant med bringebærgelato! Åh, nå ble jeg sulten Anonymous poster hash: 2c559...c36
☆☆☆ Skrevet 12. mai 2015 #25 Skrevet 12. mai 2015 Ein baconcheeseburger med pommes frites og Murphys Red Beer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå