Gå til innhold

Om du kunne spise ...


Anbefalte innlegg

Skrevet

akkurat det du ville akkurat nå ... Jeg mener hva som helst.

Hva ville du helst ha?

 

Jeg vil ha rød curry med scampi, grønnsaker og _masse_ ris fra Thai-stedet på Carl Berner, tysk øl fra flaske og en Fruktnøtt til dessert ...

*sulten*

:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vannmelon, jordbær og druer! Er gravid og litt vill etter frukt for tiden :)

 

Anonymous poster hash: d5808...491

Skrevet

Fiskeboller i karrisaus med råkost. Hahaha... Vi skal ha det til middag i dag (mamma er her og passer barn mens jeg leser til eksamen) etter min bestilling. Jeg har vært sulten en stund så har tenkt en god del på det kan man si, så nå er jeg skikkelig innstilt på det. LOL.

 

Hvis ikke ville jeg nok hatt en fajitaburrito fra Chipotle Mexican Grill (har utsalgssteder i USA og noen i London...) med kylling, brune bønner, chilantroris, mais og masse guacamole (i tillegg til standardfyllet selvsagt). Og en pose chips og guac ved siden av. NAM! Beste fastfooden EVER! Og laget på bare økologiske produkter. 

Skrevet

akkurat det du ville akkurat nå ... Jeg mener hva som helst.

Hva ville du helst ha?

 

Jeg vil ha rød curry med scampi, grønnsaker og _masse_ ris fra Thai-stedet på Carl Berner, tysk øl fra flaske og en Fruktnøtt til dessert ...

*sulten*

:D

 

Tar det samme som deg, men erstatter ris med nudler og øl med hvitvin. Og forresten så tror jeg heller jeg vil ha kake til dessert. En pavlova med sjokoladekrem og bær.

Skrevet

Spiser egentlig kun LCHF, og har spist det i 1,5 år!! Hvis jeg hadde skeia ut nå så skulle det vært; 
- Banan

- Karamell-is!!

- Kjeks

- Pizza!! 

- Cola

- Brødskive

- frokostblanding - Honney korn (Hvis det er slik det skrives :P )

- Melk

Huff, egentlig så vil ikke lista stoppet på karbomat. haha



Anonymous poster hash: de3e7...81f
Skrevet

Min venninnes kylling frikase, den er himmelsk ☺

Skrevet

Crispy chicken fra Burger king. Er i slutten av svangerskapet mitt og fikk innmari lyst på det. Må nok finne en Burger king restaurant snart :)

Skrevet (endret)

Egg og tomat med aromat eller sjokolade, helst smash :D

 

Altså ikke aromat eller sjokolade på eggene da 🙈

Endret av Monajenten
Skrevet

Sushi fra Alex, cola light og en stor plate melkesjokolade med daim.

Skrevet

Egg og tomat med aromat eller sjokolade, helst smash :D

 

Altså ikke aromat eller sjokolade på eggene da 🙈

Hva er aromat? 😊

Skrevet (endret)

 

Egg og tomat med aromat eller sjokolade, helst smash :D

 

Altså ikke aromat eller sjokolade på eggene da

Hva er aromat?

 

 

 

 

Et såkalt "all-round"-krydder.

 

Hmmm...Prøvde å lime inn et bilde, men det er visst beskyttet eller noe. Det er en sånn gul og grønn boks fra Knorr. 

Endret av Soon to be mum
Skrevet

Nøtter, men er dessverre blitt allergisk :(

 

Anonymous poster hash: 24be0...554

Skrevet

Vannmelon, jordbær og druer! Er gravid og litt vill etter frukt for tiden :)

 

Anonymous poster hash: d5808...491

Høres ut som meg det der jo! :P

 

Har veldig dilla på jordbær og bananer akkurat nå da, med topping (krem) på.

 

Kunne også tenkt meg en bifftallerken druknet i bearnaise saus!

 

Anonymous poster hash: 4423a...4f9

Skrevet

Oreokjeks og raviolinøtter

 

Anonymous poster hash: d36a3...168

Skrevet

Kebab fra den lokale sjappa med sjokolademousse og jordbær til dessert..!

Skrevet

Et stort dansk wienerbrød med bringebær og makronfyll inni.

 

Anonymous poster hash: c02a8...b7b

Skrevet

En daim sjokolade og kyllingsalat. Eller ostesmørbrød med kylling og bacon fra jordbær pikene :D

Skrevet

Min egen hjemmelagde kake. Enten sjokoladekake, gulrotkake eller kanelboller med hjemmelaget vaniljekrem. 

Skrevet

akkurat det du ville akkurat nå ... Jeg mener hva som helst.

Hva ville du helst ha?

 

Jeg vil ha rød curry med scampi, grønnsaker og _masse_ ris fra Thai-stedet på Carl Berner, tysk øl fra flaske og en Fruktnøtt til dessert ...

*sulten*

:D

Godteri. Men mot at det ikke påvirket vekta i negativ grad.

 

Anonymous poster hash: 1a1a6...64b

Skrevet

Frappe. Sånn kaffe med alt mulig digg oppi :D Den er så tykk, så må jo nesten spises. ;)



Anonymous poster hash: 231d1...742
Skrevet

Mammas hjemmbakte brød. Helst skalken. Brunost med masse smør på og kakao til.

 

Anonymous poster hash: 7ad03...767

Skrevet

Deilig, fersk loff med SALAMI! Gravid i 37. uke, og hungrer etter salamien min.



Anonymous poster hash: 9f3ae...376
Skrevet

Tapasen jeg fikk servert på Arola restaurante i Barcelona! Nam!!Eneste minuset var at de hadde norsk hummer på menyen, la oss bare si at det ikke finnes så små hummer :P

 

Så skulle jeg gjerne hatt et godt ostefat. Toppe det hele med sjokoladefondant med bringebærgelato! Åh, nå ble jeg sulten :P

 

Anonymous poster hash: 2c559...c36

Skrevet

Ein baconcheeseburger med pommes frites og Murphys Red Beer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...