Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #1 Skrevet 12. mai 2015 Eller vil det være mer angina? Anonymous poster hash: 88890...ba7
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #2 Skrevet 12. mai 2015 Typisk for perikarditt er at det er veldig stillingsavhengig (dvs noen stillinger gjør vondt, andre gjør gjerne ikke det). Angina kan komme og gå ja, gjerne mer i forbindelse med aktivitet, og mindre i hvile. Smerter pga muskelspenninger kan også komme og gå. Anonymous poster hash: fb60d...1fb
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #3 Skrevet 12. mai 2015 Da jeg hadde perikarditt trodde jeg først det var rygg/brystmusklene det var noe i veien med. De tre første ukene hadde jeg kun vondt om natta. Våknet i 4-5 tida av smerter hver natt, tok vanlige paracet og sov videre da virkningen kom. Helt til en dag smertene ikke ga seg. Da var det vanvittig vondt, uansett stilling. Jeg trodde fremdeles det var noe med musklene, men dro til legevakta siden smertene var så sterke. De oppdaget perikarditten og la meg inn på sykehuset. Første døgnet på sykehuset klarte jeg ikke å ligge, jeg satt på senga evt vandret rundt på gulvet. Smertene var konstante, men tiltok i styrke og ble helt horrible dersom jeg la meg ned. Fikk morfin de neste nettene for å klare å legge meg ned og sove. Etter ca 5 døgn var smertene såpass redusert at det holdt å ta pinex forte på natta. Så smertene var der hele tiden, men liggende stilling var absolutt verst i mitt tilfelle. Anonymous poster hash: 31c90...389
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå