Gå til innhold

Libero eller pampers, eller...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere folkens?

Anonymous poster hash: 36c68...5fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Libero her. Har jente, som er ganske tynn. Har inntrykk av at folk foretrekker forskjellige ting avhengig av kjønn og kroppsform på barnet. Har feks. en venninne som foretrakk Libero med sitt første barn, en datter, men nå nylig har fått en sønn og har gått over til Pampers. 

Anonymous poster hash: 31397...475
Skrevet

Pampers er mykere for nyfødte, synes jeg. Senere spiller det liten rolle.

Skrevet

Libero uten tvil. Pampers gir våte stumper og sopp i underlivet.

Anonymous poster hash: 09d78...091

Skrevet

Kroppsformen til barnet har mye og si..

Førstemann var det pampers, mens andremann var det libero. Syns forresten at pampers var best i starten til begge to :)

Anonymous poster hash: f2725...842

Skrevet

Byttet litt på ettersom hun vokste. Men nå er det libero fordi jeg samler poeng :P  Fått Tiger-drakt, koppholder til vogna, 2 matbokser, soldrakt og badehatt til nå :) Kjøpt bleier i 1,5 år. 

Anonymous poster hash: f0a84...68a
Skrevet

Rema 1000

Skrevet

Har ikke prøvd noen andre bleier enn Libero, egentlig. Hadde pampers litt for å bruke opp bleier fra babyshoweren, men jeg syntes ikke de holdt like godt på avføringa (som da gjerne var både mye og rennende som nyfødt) pluss at jeg følte ikke de tålte like mye urin før en måtte skifte igjen.

Jeg har vært strålende fornøyd med Libero, så holder meg til det :) Men hørt mange er fornøyd med Rema1000 og First Price-bleiene. Men jeg er litt slapp og gidder ikke kjøre til Rema1000 kun for å handle bleier, når jeg ellers handler på en annen butikk. Men tror dette, som mye annet, er en smakssak!

Anonymous poster hash: 9b2e9...33a
Skrevet

Pampers til nyfødte, etterpå billigbleier fra rema eller Kiwi :)

Skrevet

Pampers til nyfødt, deretter Coop bleiene.

Anonymous poster hash: 96f51...e92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...