Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #2 Skrevet 12. mai 2015 Jeg har kjøpt mange forskjellige plasser. Jeg er uten tvil mest fornøyd med interoptik. Brilleland er greit, men det er dyrt der. Tror jeg betalte 500,- for å få brillene tilpasset til mitt ansikt. Og det de gjorde da var å varme opp stengene og bøye de bakover. Tok maks 2 minutter og det er gratis alle andre steder. Er ikke så fornøyd med specsavers, masete folk som jobber der. De er heller ikke gode til å hjelpe å finne fine infatninger synes jeg. Interoptik er det super service og hyggelige folk! Jeg er superfornøyd. Da valpem min bet i stykker brillene mine fikk jeg det på garantien. Hadde aldri trodd det. Anonymous poster hash: c5b29...bdc
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #3 Skrevet 12. mai 2015 Anbefaler å gå rundt å se i noen forskjellige butikker og finne de fineste. Det er lurt å låne med seg de fineste i hver butikk hjem (helt gratis og veldig lurt!) så,kan du tenke på det hjemme Hvilkene du liker best. Da kan du også vise brillene til mannen, barna, mamma eller naboen så kan de fortelle hva de synes., lykke til! Anonymous poster hash: c5b29...bdc
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #5 Skrevet 12. mai 2015 Se etter tilbud dersom du ikke har ubegrenset med penger. Jeg fikk veldig fine merkebriller (Burberry, men valgte dem selvsagt fordi de var de peneste på meg) inkl. Glass og synstest for rett over 1000lappen. Mange gode tilbud hele tiden i de forskjellige kjedene. Anonymous poster hash: eb2a7...817
Jippipippi Skrevet 12. mai 2015 #6 Skrevet 12. mai 2015 Prismessig ville jeg valgt Specsavers. Føler jeg får mye mer for pengene både til min datter og meg.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #7 Skrevet 12. mai 2015 Utifra pris og service har vi valgt interoptik. De har og mye å velge i, og servicen er helt super. Ungen her har skadet brillene utallige ganger og vi får hjelp med en gang, helt gratis og de er like blide og hjelpsomme hver gang vi kommer innom Anonymous poster hash: 9ce60...77a
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #8 Skrevet 12. mai 2015 Vi bestiller briller fra en side som heter extraoptical. (Tror det er slik det skrives) mange fine briller og man kan få lagt inn bile av seg selv se hvordan brillene passer ansiktet. Anonymous poster hash: d6836...984
Mrs. Kaizer Skrevet 12. mai 2015 #9 Skrevet 12. mai 2015 Jeg har kjøpt på Specsavers, er fornøyd med det. Følte jeg fikk mye briller for pengene. Nå bruker jeg mest linser da og har ikke så høye krav til brillene.
tante grusom master of law Skrevet 12. mai 2015 #10 Skrevet 12. mai 2015 Jeg handler på specsavers. Får to par til 800kr. Jeg bryr meg ikke om merker.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #12 Skrevet 15. mai 2015 Vi bestiller briller fra en side som heter extraoptical. (Tror det er slik det skrives) mange fine briller og man kan få lagt inn bile av seg selv se hvordan brillene passer ansiktet. Anonymous poster hash: d6836...984 Har sett litt på denne nettsiden, og det er jo veldig gode priser. Men jeg finner ikke ut hvor jeg legger inn bilde av meg selv, sånn at jeg får "prøvd" brillene på. Hvor gjør jeg det? Anonymous poster hash: f9749...c3a
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #14 Skrevet 15. mai 2015 Holder en knapp på interoptik her også! Flinke folk Anonymous poster hash: cfb2c...af5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå