Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #1 Skrevet 12. mai 2015 Hvordan kan man vite at hun var 37 uker på vei om hun ikke var klar over graviditeten? Med mindre det var svært klart når unnfangelsen skjedde, så klarer jeg ikke å forstå hvordan man kan vite det, noen som vet? http://www.vg.no/nyheter/utenriks/reiselivsnyheter/ingen-skal-ha-visst-at-hun-var-gravid-foedte-paa-vei-over-stillehavet/a/23451026/ Selv har jeg født et barn i uke 41 og en i uke 37, og de var nesten nøyaktig like store. Jeg kunne ikke sett forskjell på de siste fire ukene. 😊 Det har jo ingen betydning, men nå begynte jeg å lure. 😊 Anonymous poster hash: 780c0...264
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #2 Skrevet 12. mai 2015 Tror ikke man kan se det på selve vekten, men man ser det vel på modenhet, og hvor langt de er kommet.. Tror jeg.. Ikke helt sikker jeg heller.. Jeg fødte en gutt til termin som var veldig liten i vekt, hadde vi gått etter vekten hadde han vært prematur.. Anonymous poster hash: 9efaf...128
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #3 Skrevet 12. mai 2015 Det er vel ikke 100%, men kan ha litt med behåring, negler og fettlag å gjøre.. Anonymous poster hash: 52c0f...75e
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #4 Skrevet 12. mai 2015 Syns også det hørtes rart ut. Jeg fødte nr 1 til termin og barnet var helt gjennomsnittlig stort. Nr 2 kom i uke 36 og det var tydelig forskjell på nr 1 og 2 i str og modenhet så tydelig at det barnet kom før termin. Anonymous poster hash: cfe84...3d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå