Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #1 Skrevet 12. mai 2015 Jeg driver og får en visdomstann, den har egentlig holdt på i flere år nå. Jeg har ikke vondt i selve tanna, men det er nå bare ett hjørne som ikke har kommet opp, nå har tannkjøttet rundt der hovent opp og det er ømt og fælt Er som sagt ikke selve tanna som er problemet, men er det noe jeg kan gjøre for å lindre det? Anonymous poster hash: 62625...7c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå