Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #1 Skrevet 12. mai 2015 Hvordan løser dere som har mine og dine barn i ferien? I år er det eksene våre som har førstevalget, og det ser nå ut til at vi ikke har noen felles uker. Ville dere planlagt en ferie med en venninne og hennes barn? Anonymous poster hash: 89c71...58e
LivetErEnLek Skrevet 12. mai 2015 #2 Skrevet 12. mai 2015 Du må jo nesten høre med mannen din hva han tenker. Skal du dra på ferie med dine barn og han med sine? Høres jo trist ut å ikke få noe tid sammen. Hadde det vært meg, hadde jeg heller planlagt to rimelige ferieturer sånn at begge kan være sammen i ferien.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #3 Skrevet 12. mai 2015 Du må jo nesten høre med mannen din hva han tenker. Skal du dra på ferie med dine barn og han med sine? Høres jo trist ut å ikke få noe tid sammen. Hadde det vært meg, hadde jeg heller planlagt to rimelige ferieturer sånn at begge kan være sammen i ferien. Hun sa vel ikke at det var pengene det sto på? Er det ikke 3-4 uker sammenhengende man har rett på fra jobben? Det er ikke alltid de er så sammenfallende for et ektepar, kanskje vare 2 uker sammen. Hva da når eksene har førstevalget, da kan man lett stå uten tid til å feriere sammen. Om jeg ikke hadde hatt var a mine hele ferien hadde jeg sørget for å jobbe så jeg kunne, så fått hele ferie med mine barn. Du og mannen få klare dere, så får dere feriere med egne barn. Om du vil ordne deg med ei venninne går sikkert det fint Anonymous poster hash: 08d83...933
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #4 Skrevet 12. mai 2015 Du må jo nesten høre med mannen din hva han tenker. Skal du dra på ferie med dine barn og han med sine? Høres jo trist ut å ikke få noe tid sammen. Hadde det vært meg, hadde jeg heller planlagt to rimelige ferieturer sånn at begge kan være sammen i ferien. Hva er det du svarer på egentlig? HI. Slik blir det her også noen år. Planlegg med venninner og dra kanskje på en langhelg til høsten sammen. Anonymous poster hash: c0ab2...c63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå