Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #1 Skrevet 12. mai 2015 Gjør veldig vondt. Vært vondt en uke, minst!! Sist jeg hadde så vondt var det virus. Skal til legen idag, og spørre hva som hjelper (gravid, så kan ikke ta hva som helst). Er sååå vondt å svelge eller røre på tungen noen som har kjerringråd mot virus? Anonymous poster hash: b3fef...87e
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #2 Skrevet 12. mai 2015 Du har ikke streptokokker i halsen da, siden det er så vondt? Det må i tilfelle behandles med antibiotika. Anonymous poster hash: 4e44b...3a5
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #3 Skrevet 12. mai 2015 Kald drikke syns jeg hjelper. Det finnes halsdrops på apoteket med smertestillende i, men jeg vet ikke om gravide kan ta de. Tror ikke at så mye kan gjøres mot virus enn å bare la det gå sin gang. Noen anbefaler å spise mye hvitløk, men det er fordi hvitløken inneholder et slags antibiotikalignende stoff, men det hjelper jo ikke på virus. God bedrig! Anonymous poster hash: 028d2...5d7
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #4 Skrevet 12. mai 2015 Du har ikke streptokokker i halsen da, siden det er så vondt? Det må i tilfelle behandles med antibiotika. Anonymous poster hash: 4e44b...3a5 Nei. Jeg hadde dobbelt så vondt sist, og det var virus. Hadde t.o,m flekker i halsen. Anonymous poster hash: b3fef...87e
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #5 Skrevet 12. mai 2015 Kald drikke syns jeg hjelper. Det finnes halsdrops på apoteket med smertestillende i, men jeg vet ikke om gravide kan ta de. Tror ikke at så mye kan gjøres mot virus enn å bare la det gå sin gang. Noen anbefaler å spise mye hvitløk, men det er fordi hvitløken inneholder et slags antibiotikalignende stoff, men det hjelper jo ikke på virus. God bedrig!Anonymous poster hash: 028d2...5d7 Nei, ikke sant. Hjelper ikke så mye med antibiotika da, men kanskje det lindrer likevel.. Hjelper LITT med halstabletter, men ikke så mye. Vet zyx, men tror ikke gravide kan ta det? Anonymous poster hash: b3fef...87e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå